دانشگاهیان در کنار آموزش‌های دانشگاهی و نظری به دنبال فرا گرفتن مهارت باشند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور تاکید فراوانی بر مسئله مهارت‌آموزی دارد و جوانان کشور و دانشگاهیان باید در کنار آموزش‌های دانشگاهی و نظری به دنبال فرا گرفتن مهارت باشند و برگزاری مسابقات مهارت‌آموزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سید محمد حسینی در حاشیه بازدید از نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رئیس‌جمهور تاکید فراوانی بر مسئله مهارت‌آموزی دارد و جوانان کشور و دانشگاهیان باید در کنار آموزش‌های دانشگاهی و نظری به دنبال فرا گرفتن مهارت باشند و برگزاری این مسابقات از اهمیت ویژه‌ای در حوزه مهارت آموزی برخوردار است.

وی افزود: دانشجویان کشور باید با فرا گرفتن مهارت در مسیری گام بردارند که بعد از اتمام تحصیل تنها به‌دنبال استخدام در دستگاه‌های دولتی نباشند چراکه چنین ظرفیت و امکانی نیز در کشور وجود ندارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: برگزاری این‌گونه دوره‌ها و رویدادها باعث تشویق جوانان برای فراگرفتن آموزش‌های مهارتی خواهد شد و با توجه به اهمیت موضوع در بودجه ۱۴۰۱ نیز بودجه‌ای برای این مهم درنظر گرفته شده است تا از جوانانی که دارای خلاقیت هستند با آموزش‌هایی که فرا می‌گیرند حمایت شود و بتوانند در آینده افراد مؤثری برای جامعه باشند.

وی با اشاره به نگاه دولت سیزدهم به بحث مسکن گفت: در حوزه مسکن برای تحقق وعده‌ای که رئیس‌جمهور در خصوص ساخت چهار میلیون مسکن در طول چهار سال داده‌اند برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و مقدمات کار فراهم شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: بسیاری از استان‌ها زمین‌های مورد نیاز ساخت مسکن را جانمایی کرده‌اند و قطعاً در سال آینده شاهد اقدامات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

کد خبر 559364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.