مردم اوکراین قربانی سیاست غلط آمریکا شدند

امام‌جمعه فریدون‌شهر گفت: علت جنگ اوکراین سیاست غلط آمریکا و ساده لوحی حاکم این کشور است، با کشتار مردم بی‌گناه این کشور موافق نیستیم، اما این چاهی است که به دست آمریکا حفر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه‌های نماز جمعه فریدون‌شهر با اشاره به اینکه آمریکا جنایتکارترین حکومت جهان است، اظهار کرد: اگر امروز زمان نزول قرآن بود به قطع و یقین نام آمریکا در کنار فرعون و نمرود به عنوان شرور درجه یک آورده می‌شد.

وی افزود: آمریکا در میلیون‌ها قتل عام مردم بی‌گناه دنیا نقش داشته است و نامش در زمره ستمگران بشریت ثبت شده است، برخلاف نسل گذشته که شناختی نسبی از آمریکا دارند نسل امروز شناختی ندارند و جای جلاد و شهید را عوض کردند.

امام‌جمعه فریدون‌شهر افزود: متأسفانه بیشتر جوانان تاریخ صد سال گذشته را نخواندند و به راحتی اسیر شبهات فضای مجازی می‌شوند و راه نجات آنان در گرو مطالعات تاریخی و جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام شامحمدی گفت: علت جنگ اوکراین با روسیه زیاده‌خواهی‌ها و سیاست غلط آمریکا و ساده لوحی حاکم این کشور است، با کشتار مردم بی‌گناه این کشور موافق نیستیم، اما این چاهی است که به دست آمریکا حفر شده است.

کد خبر 559359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.