پیشکسوتان دفاع مقدس در زمینه جهاد تبیین فعالیت کنند

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: پاسداران پیشکسوت و جانبازان نقش سازنده در دفاع مقدس و جهاد حق علیه باطل داشتند و امروز به واسطه تجربه‌ای که دارند باید به مسئله جهاد تبیین ورود کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری امروز _سیزدهم اسفندماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با اشاره به سنت حسنه صدقه دادن و احسان و نیکوکاری و نقش آن در جامعه، اظهار کرد: احسان و نیکوکاری برگرفته از آموزه‌های دینی است و در عرصه‌های فردی و اجتماعی و فرهنگی و معنوی کارکردهای زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد قطع درختان هستیم و سازمان منابع طبیعی نقش مؤثری در جلوگیری از این اتفاق دارد، افزود: لازم است سازمان منابع طبیعی ضمن حفظ درختان موجود، با همکاری گروه‌های جهادی، در جوار کوه‌های شهرستان به نهال‌کاری و بذرکاری در فصل‌های پاییز و بهار اقدام کند.

امام‌جمعه بویین میاندشت با اشاره به اجرای طرح کاشت درخت به نام شهدا در این شهرستان، گفت: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی برای آگاه‌سازی جامعه به‌ویژه نسل جوان در خصوص اهمیت کاشت درخت و حفظ آنها بسیار حائز اهمیت است.

اسکندری ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، گفت: پاسداران پیشکسوت و جانبازان نقش سازنده در دفاع مقدس و جهاد حق علیه باطل داشتند و امروز به واسطه تجربه‌ای که دارند باید به مسئله جهاد تبیین ورود کنند.

وی افزود: نظام اسلامی تمام همت خود را برای خدمت به مردم و هدایت آنان به کمال الهی گذاشته است و تلاش دارد به هدف بزرگ خلقت دست پیدا کند.

کد خبر 559341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.