تماس ژاوی با هالند

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز جمعه _سیزدهم اسفندماه ۱۴۰۰_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز جمعه _سیزدهم اسفندماه ۱۴۰۰_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

روزنامه مارکا با تیتر "یک جنون فینال" نوشت: پس از تساوی ۱-۱ مقابل رایووایکانو، رئال‌بتیس فینالیست جام‌حذفی اسپانیا شد. گل دقیقه آخر بتیس را حریف والنسیا کرد.

تماس ژاوی با هالند

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر "تماس با هالند" نوشت: ژاوی به طور مستقیم با ارلینگ هالند تماس برقرار کرده تا ستاره دورتموند را راضی کند فصل آینده پیراهن بارسلونا را بپوشد.

تماس ژاوی با هالند

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "یووه تلاش می‌کند، اینتر را باور دارد" نوشت: یوونتوس در تلاش است تا به صدر جدول نزدیک شود، ولی اینتر باور دارد که همین امشب می‌تواند صدر جدول را پس بگیرد.

تماس ژاوی با هالند

روزنامه تلگراف با تیتر "پیشنهاد چلسی تا ۷۲ ساعت آینده" نوشت: ویس و بوهلی خریداران اصلی چلسی هستند. گفته می‌شود تا ۷۲ ساعت آینده پیشنهاد مالی این میلیاردرهای سوئیسی و آمریکایی ارائه خواهد شد.

تماس ژاوی با هالند

روزنامه میرور با تیتر "تزارها و راه راه‌ها" نوشت: تاد بوهلی مالک لس‌آنجلس لیکرز بعد از اینکه رومن آبراموویچ قصد کرد چلسی را بفروشد، تصمیم گرفته این باشگاه لندنی را بخرد.

تماس ژاوی با هالند

کد خبر 559323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.