بیکاری از دغدغه‌های جدی خانواده‌ها و افراد تحصیل‌کرده است

رئیس جمهور گفت: بیکاری یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌ها و افراد تحصیل‌کرده است، زمینه ایجاد اشتغال در استان گلستان فراهم است و با کمک تمام مدیران و دست‌اندرکاران و مردم و با پیروی از رزمندگان سنی و شیعه این استان با حرکتی جهادی کار متفاوتی در این زمینه انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در آغاز سفر به استان گلستان در گفت‌وگویی با خبرنگاران درباره اهداف این سفر، اظهار کرد: برای بنده و همکارانم توفیقی است که در روز اول شعبان‌ المعظم در استان گلستان باشیم و به مردم ولایتمدار و شهید پرور و ایثارگران این استان عرض سلام و احترام کنیم.

وی افزود: گلستان استانی است که به لطف خداوند متعال دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است. در حوزه کشاورزی، قطب کشاورزی است. در عرصه صنعت دارای صنایع بسیاری است و در حوزه گردشگری نیز قطب گردشگری است.

رئیس جمهور تصریح کرد: با وجود تمام کارهایی که تاکنون برای آبادانی استان انجام شده، اما امروز مشکلاتی در استان گلستان داریم. همکاران بنده و مدیران استان تحت نظر استاندار و در خدمت نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان، بررسی‌های خوبی درباره این مشکلات و مسائل و به ویژه مشکل بیکاری در استان انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه بیکاری یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌ها و افراد تحصیل‌کرده است، اضافه کرد: زمینه ایجاد اشتغال در استان گلستان فراهم است و با کمک تمام مدیران و دست‌اندرکاران و مردم در استان با حرکتی جهادی کار متفاوتی در این زمینه انجام خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: امیدوارم با پیروی از سرداران شهید و رزمندگان سنی و شیعه در این استان که حرکت‌شان برای همه درس‌آموز بوده، کارهای ماندگاری برای استان گلستان انجام شود.

کد خبر 559312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.