پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "از حلقه حفاظتی اصفهان چه می‌دانید؟ "، "باغ فدک اصفهان به روی مسافران نوروزی باز می‌شود"، "آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان"، "تکمیل پروژه مرکز همایش‌ها تا پایان خرداد ۱۴۰۱"، "از باغبانی با عشق تا درخت‌بانی مردم اصفهان"، "یکپارچه‌سازی مبلمان شهری خیابان سپاه و چهارباغ در سال آینده"، "اجرای پویش خانه سبز در اصفهان"، "محوطه‌سازی سقف پارکینگ وحید برای افزایش نشاط شهروندان"، "کوه قائمیه یکی از مقاصد گردشگری اصفهان می‌شود"، "شهردار الچه در تلاش برای تبدیل شهر به پایتخت سبز اروپا"، ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

از حلقه حفاظتی اصفهان چه می‌دانید

"از حلقه حفاظتی اصفهان چه می‌دانید؟ " در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

یکی از ابرپروژه‌های زیرساختی شهر اصفهان که قرار است در کاهش بار ترافیکی و آلودگی هوای شهر اصفهان تأثیرگذار باشد، احداث حلقه حفاظتی یا رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان است که مجموعه‌ای از پل‌های تقاطع‌های غیرهمسطح را شامل می‌شود.

باغ فدک اصفهان به روی مسافران نوروزی باز می‌شود

"باغ فدک اصفهان به روی مسافران نوروزی باز می‌شود" از جمله خبرهای پرمخاطب در کلانشهرهای ایمنا بود.

مهدی بقایی، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: نوروز امسال اولویت اقامت موقت گردشگران در این کلان‌شهر به ترتیب، هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش و غیرانتفاعی، منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی، کمپ گردشگری باغ فدک به عنوان تنها مرکز اقامت موقت در فضای روباز و سایر کمپ‌های اضطراری خواهد بود.

آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان

"آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان فعالیت خود را با ۱۰ کمیته آغاز کرده و شامل شش مسئولیت تخصصی همچون فناوری اطلاعات، نظرسنجی و امور اجرایی است.

تکمیل پروژه مرکز همایش‌ها تا پایان خرداد ۱۴۰۱

"تکمیل پروژه مرکز همایش‌ها تا پایان خرداد ۱۴۰۱" یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان خرداد ۱۴۰۱ فعالیت‌های عمرانی پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

از باغبانی با عشق تا درخت‌بانی مردم اصفهان

"از باغبانی با عشق تا درخت‌بانی مردم اصفهان" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

امسال در آستانه فرارسیدن هفته درختکاری، سنت "درخت‌بانی" جایگزین طرح "درخت‌کاری" خواهد شد تا از درختان شهر اصفهان در قالب یک کمپین حفاظت و تکریم درختان کهنسال و فرهنگ حفاظت از فضای سبز شهر نهادینه شود.

یکپارچه‌سازی مبلمان شهری خیابان سپاه و چهارباغ در سال آینده

"یکپارچه‌سازی مبلمان شهری خیابان سپاه و چهارباغ در سال آینده" هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

حمید قنادنیا، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در نظر داریم در سال آینده برای مبلمان شهری خیابان سپاه از مبلمان شهری یکپارچه با چهارباغ عباسی و برای ورودی میدان امام (ره) از تابلوهای راهنمای شهری استفاده کنیم.

اجرای پویش خانه سبز در اصفهان

"اجرای پویش خانه سبز در اصفهان" نیز از پربازدید ترین‌های کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

مجید عرفان‌منش، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: این سازمان به مناسبت فرارسیدن روز درختکاری مصادف با پانزدهم اسفندماه نسبت به برپایی پویشی با عنوان پویش "خانه سبز" اقدام کرده است.

محوطه‌سازی سقف پارکینگ وحید برای افزایش نشاط شهروندان

"محوطه‌سازی سقف پارکینگ وحید برای افزایش نشاط شهروندان" هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

احمد رضایی، مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: احداث مبلمان شهری و محوطه‌سازی بر روی سقف پارکینگ خیابان وحید به منظور افزایش پویایی و نشاط مردم انجام شده است.

کوه قائمیه یکی از مقاصد گردشگری اصفهان می‌شود

"کوه قائمیه یکی از مقاصد گردشگری اصفهان می‌شود" نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

نادر آخوندی، مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: سال آینده بودجه مناسبی برای پروژه‌هایی همچون فاز دو پارک دوچرخه‌سواری کوهستانی با مشارکت فدراسیون دوچرخه‌سواری در کوه قائمیه در نظر گرفته شده است که امیدواریم با رویکرد مشارکتی اجرا شود، بی‌شک در سال‌های آینده کوه قائمیه یکی از مقاصد گردشگری اصفهان خواهد بود.

شهردار الچه در تلاش برای تبدیل شهر به پایتخت سبز اروپا

"شهردار الچه در تلاش برای تبدیل شهر به پایتخت سبز اروپا" هم نظر بازدیدکنندگان ایمنا را به خود جلب کرد.

کارلوس گونزالس، شهردار الچه در اسپانیا، از تلاش‌های بی‌وقفه خود در راستای افزایش پایداری شهر خبر داده و مدعی شده است که الچه را در سال ۲۰۳۰ به پایتخت سبز اروپا تبدیل خواهد کرد.

کد خبر 559278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.