تدوین طرح جامع ناژوان تا پایان اردیبهشت‌ ۱۴۰۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تدوین طرح جامع ناژوان تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهران زینلیان عصر امروز _ پنجشنبه دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۰_ در حاشیه بازدید میدانی به همراه جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری مناطق ۱۳و ناژوان و نمایندگان معتمدین محلات و مطالبه گران، اظهار کرد: امروز در راستای خدمت و رفع مشکلات مردم توفیق حضور میدانی در مرز مشترک منطقه ۱۳و ناژوان داشتیم.

وی تصریح کرد: در این بازدید تلاش شد تا منطقه گردشگری ناژوان از لحاظ دسترسی، ترافیک، مسائل و معضلات اجتماعی و فرهنگی از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد و پیرامون ارائه راهکار مناسب تبادل نظر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در این بازدید میدانی قرار شد با همفکری همه دستگاه‌های اجرایی چون جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی و محوریت مدیران شهرداری مناطق ۱۳و ناژوان و همراهی معتمدین و مطالبه گران منطقه ۱۳ طرح جامعی برای ساماندهی ناژوان دیده شود و برای نقاط حریم این محدوده تعیین تکلیف شود.

وی افزود: طبق آخرین تصمیم اتخاذ شده در این بازدید میدانی تعیین شد تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ یک خروجی از طرح جامع تهیه شود و پس از تصویب به دستگاه‌ها ابلاغ گرد که از آن پس برای همه لازم‌الاجرا خواهد بود.

کد خبر 559269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.