عارفیان: ون پارس به پیشکسوتان و جامعه فوتبال اصفهان بی‌احترامی کرد!

رئیس سازمان مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: باشگاه ون پارس علی رغم تمام شعارهایی که در حمایت از پیشکسوتان می داد امروز در کمال بی احترامی نسبت به پیشکسوتان اقدام کرد.

مهدی عارفیان، رئیس سازمان مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حواشی دیدار نهایی لیگ پیشکسوتان استان اصفهان اظهار کرد: هیئت فوتبال برنامه ریزی های متعددی برای تکریم جایگاه پیشکسوتان انجام داده، طبق برنامه ریزی های انجام شده لیگ پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان با حضور تیم‌های مختلف برگزار شد و نهایتاً دو تیم ون پارس و فولاد مبارکه سپاهان به دیدار نهایی راه یافتند.

وی افزود: در این راستا دوشنبه جلسه‌ای دوستانه با حضور نمایندگان دو باشگاه ون پارس و سپاهان، رئیس کمیته پیشکسوتان، رئیس واحد روابط عمومی و دیگر اعضای هیئت در خصوص این بازی در محل هتل آزادی برگزار شد که در آن جلسه با توجه به درخواست‌های مکرر پیشکسوتان از آغاز لیگ برای برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه تختی که یادآور گذشته فوتبال اصفهان است، این ورزشگاه به عنوان میزبان دیدار نهایی انتخاب شد.

عارفیان ادامه داد: باشگاه ون پارس قبل از برگزاری بازی مرحله نیمه نهایی طی نامه‌ای به هیئت فوتبال استان اصفهان با توجه وضعیت چمن ورزشگاه تختی اعلام کردند در مسابقه نیمه نهایی حاضر نمی‌شوند، بعد از آن هیئت فوتبال درخواست کرد با توجه به لزوم احترام به پیشکسوتان و اینکه وضعیت چمن ورزشگاه تختی آنقدر نابسامان نیست، این تیم در بازی حاضر شود که این اتفاق افتاد، وضعیت چمن نیز امروز دیده شد که در این فصل سال وضعیت خوبی دارد. بعد از این جلسه هیئت فوتبال استان اصفهان تمامی تدابیر لازم را برای برگزاری دیدار نهایی و جشن قهرمانی تدارک دید. حتی در این راستا هیئت فوتبال استان اصفهان بعد از رایزنی‌های متعدد با صدا و سیمای استانی مجوز پخش زنده این بازی را برای نخستین بار در طول تاریخ فوتبال اصفهان گرفت تا این بازی به طور زنده روی آنتن صدا و سیما برود. همچنین نزدیک به ۹۰ نفر از پیشکسوتان ورزش اصفهان در ورزشگاه تختی حاضر شدند و تلاش داشتیم این بازی را در سطح یک بازی لیگ برتر فوتبال کشور برگزار کنیم و امروز نیز از ساعات اولیه صبح تمامی عوامل سعی در برگزاری مراسم به نحو شایسته داشتند.

رئیس سازمان مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان اضافه کرد: حوالی ساعت ۱۱ تدارکات تیم ون پارس در ورزشگاه تختی حاضر شد. رختکن این تیم نیز برای حضور ون پارس آماده شد و در ساعت ۱۲ و نیم پنج نفر از بازیکنان این تیم به ورزشگاه آمدند و از عدم حضور بقیه افراد تیم اظهار بی اطلاعی کردند، اما به دلیل عدم حضور کامل تیم تماس‌های مکرری از طرف هیئت فوتبال استان اصفهان با سرپرست و اعضای این تیم داشتیم اما متأسفانه پاسخی دریافت نشد. در حال حاضر در رسانه‌ها مشاهده شد که امروز نامه زدند، در حالی که بخش اداری هیئت فوتبال استان اصفهان پنجشنبه‌ها تعطیل است و اعضای تیم ون پارس نقش جهان نیز به این موضوع واقف بودند.

وی تصریح کرد: در هر حال تیم ون پارس در ساعت مقرر در ورزشگاه حاضر نشد و با تدابیر واحد مسابقات و همکاری صمیمانه باشگاه سپاهان که یک بار دیگر تعریف فوتبال حرفه ای را ثابت کرد، اعضای این تیم در قالب دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفتند و حدود ۵۰۰ نفر پیشکسوت و تماشاگر در ورزشگاه حاضر شدند و صحنه‌های به یادماندنی را ثبت کردند.

عارفیان تاکید کرد: با این وجود باشگاه ون پارس علی رغم تمام شعارهایی که در حمایت از پیشکسوتان می‌دادند امروز در کمال بی احترامی نسبت به پیشکسوتان اقدام کرد و نشان داد احترام پیشکسوتان و نفس کار برای آنها مهم نبوده و به حضور این افراد پشت کرده و به جامعه فوتبال بی احترامی کردند و به هر دلیل نمی‌دانم باشگاه ون پارس با چه فکری حاضر به انجام مسابقه نشد.

رئیس سازمان مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان اضافه کرد: در پایان، مراسم اهدای جام با حضور مسئولین و پیشکسوتان ورزش استان اصفهان برگزار شد و علی رغم کارشکنی دوستان این مراسم به خوبی برگزار شد.

کد خبر 559266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.