قیمت سهام پرسپولیس و استقلال مشخص شد/آغاز خرید سهام سرخابی‌ها از یکشنبه

پس از کشمکش‌های فراوان، سرانجام از روز یکشنبه مورخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس عرضه خواهد شد و مردم می‌توانند سهم این دو باشگاه را با شرکت در افزایش سرمایه آن‌ها خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از کشمکش‌های فراوان، سرانجام از روز یکشنبه مورخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس عرضه خواهد شد و مردم می‌توانند سهام این دو باشگاه را با شرکت در افزایش سرمایه آن‌ها خریداری کنند.

این دو باشگاه با دو نماد"پرسپولیسح ۱" و"استقلالح ۱" عرضه خواهند شد. عرضه این دو باشگاه از روز یکشنبه مورخ ۱۵ / ۱۲ / ۱۴۰۰ آغاز و به مدت ۳۰ روز ادامه خواهد داشت.

بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی فرابورس، یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۵۶ سهم جدید استقلال ناشی از سلب حق تقدم در نماد معاملاتی «استقلال» از تاریخ ۱۵ اسفندماه به مدت ۳۰ روز (تا زمان اتمام پذیره نویسی) پذیره‌نویسی خواهد شد.

همچنین طبق تصمیمات اتخاذ شده قرار بر این است تا به هر یک از هواداران باشگاه استقلال تعداد یک هزار و ۳۰ سهم با قیمت دو هزار و ۹۱۰ ریال تعلق گیرد و آمار موجود حاکی از آن است که هر سهامدار نیازمند ۳۰۰ هزار تومان نقدینگی برای مشارکت در این پذیره نویسی هستند.

از سوی دیگر قرار است یک میلیارد و ۳۴ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۶۷ سهم جدید پرسپولیس ناشی از سلب حق تقدم در نماد معاملاتی «پرسپولیس» از تاریخ ۱۵ اسفندماه به مدت ۳۰ روز پذیره نویسی (تا زمان اتمام پذیره نویسی) شود.

در سهام باشگاه پرسپولیس به هر سهامدار تعداد ۸۸۵ سهم با قیمت سه هزار و ۳۸۷ ریال اختصاص پیدا می‌کند، سهامداران برای خرید سهام این باشگاه نیاز به ۳۰۰ هزار تومان نقدینگی دارند.

برای دریافت جزئیات بیشتر سهام پرسپولیس و استقلال به تفکیک روی نام این دو باشگاه کلیک کنید.

کد خبر 559243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.