توضیحات مدیر عامل ون پارس در خصوص حضور نیافتن در فینال پیشکسوتان+سند

مدیر عامل باشگاه ون پارس در خصوص حضور نیافتن در فینال مسابقات پیشکسوتان برابر سپاهان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود آن‌که قرار بود طبق برنامه‌ریزی فینال لیگ پیشکسوتان فوتبال استان با دیدار تیم‌های سپاهان و ون‌پارس نقش جهان در ورزشگاه تختی برگزار شود، به دلیل حضور نیافتن تیم ون‌پارس این مسابقه لغو شد. این در حالی بود که حتی شبکه اصفهان هم قصد پخش زنده این مسابقه را داشت اما حضور نیافتن ون پارسی‌ها برنامه‌ریزی‌ها را بر هم زد.

بنابر اسناد مکاتباتی باشگاه ون پارس و هیئت فوتبال که در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار گرفته است، ابتدا در روزهای گذشته ون پارس به هیئت فوتبال اعلام می‌کند که به دلیل سلامت بازیکنانش حاضر به چمن نامساعد ورزشگاه تختی نیست. سپس روز گذشته _چهارشنبه، یازدهم اسفندماه_ هیئت فوتبال استان نامه‌ای را با امضای حمیدرضا دادخواه، دبیر این هیئت برای ون‌پارس ارسال می‌کند که بازی در تاریخ مقرر و محل مشخص شده قبلی برگزار خواهد شد. این نامه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

توضیحات مدیر عامل ون پارس در خصوص حضور نیافتن در فینال پیشکسوتان+سند

باشگاه ون‌پارس نیز صبح امروز مجدداً نامه‌ای که در زیر قابل مشاهده است را برای هیئت فوتبال ارسال کرده و با تاکید بر اولویت سلامتی بازیکنان با توجه به رده خاص سنی پیشکسوتان، بار دیگر اعلام می‌کند در فینال حضور نیافته و در نهایت از حضور در این دیدار که قرار بود رأس ساعت ۱۲ امروز ظهر آغاز شود، امتناع می‌ورزد.

توضیحات مدیر عامل ون پارس در خصوص حضور نیافتن در فینال پیشکسوتان+سند

به هیئت فوتبال اعلام کردیم در تختی بازی نمی‌کنیم

در همین خصوص احمد تحسیری، مدیرعامل باشگاه ون‌پارس در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص حضور نیافتن تیمش در فینال فوتبال پیشکسوتان اصفهان اظهار کرد: نامه‌ای در روزهای اخیر به هیئت فوتبال ارسال کردیم مبنی بر این که در این مسابقه شرکت نمی‌کنیم. این به دلیل این بود که آنها قصد داشتند بازی را در زمین چمن تختی برگزار کنند و این ورزشگاه متأسفانه کیفیت لازم را ندارد.

وی ادامه داد: با این کیفیت زمین ضریب آسیب‌دیدگی بازیکنان به شدت بالا است. مخصوصاً بازیکنان ما که بالای پنجاه سال دارند. رسالت ما برای تشکیل تیم پیشکسوتان سلامتی روان و جسم آنها است. حتی درخواست‌های زیادی به هیئت فوتبال ارسال کردیم که زمین بازی باید مناسب پیشکسوتان باشد و زمین‌های آرارات و نقش جهان برای این دیدار مناسب هستند.

سپاهان که هیچ، پرسپولیس هم حریف ما نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه ون‌پارس تصریح کرد: تا روز گذشته هیچ واکنشی به درخواست‌های ما نشان داده نشد و تنها نامه‌ای را از هیئت فوتبال دریافت کردیم که این بازی در تختی انجام می‌شود. ما هم در جواب آن امروز اعلام کردیم در این مسابقه شرکت نمی‌کنیم.

وی افزود: سپاهان که هیچ، تیم پرسپولیس هم برابر ما قرار بگیرد حریف ما نمی‌شوند. مطمئن باشید تیم ما جایگاه اول را در اختیار دارد اما قهرمانی برایمان اصلاً مهم نیست بلکه سلامت بازیکنان مهم است.

هیئت فوتبال از سپاهان جانبداری کرده است!

تحسیری با اشاره به تکرار همین ماجرا در سال گذشته گفت: همین بلا را سال گذشته به سر ما آوردند. بازی فینال را به‌گونه‌ای برگزار کردند؛ به طور مثال احمد مؤمن‌زاده باید در یک روز در تیم پیشکسوتان بازی می‌کرد و در لیگ سه هم به میدان می‌رفت. حتی ساعت بازی را هم تغییر ندادند.

وی افزود: من هم قصد دارم در استان تیم‌داری کنم. اگر فردا تیم ون پارس در لیگ برتر حضور پیدا کرد از کدام تیم جانبداری خواهند کرد؟ حتی باید به این اشاره کنم که تیم سپاهان درخواست داشت این بازی در تختی برگزار شود. به نظر می‌رسد در این خصوص به سمت سپاهان جانبداری شده است در حالی‌که تنها دغدغه ما سلامتی بازیکنان بوده است.

کد خبر 559226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.