مردم امام زمان (عج) را فراموش نکنید

شهید سید حسین برهانی در بخشی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: ای ملت بدانید امروز مسئولیتتان بزرگ و بارتان سنگین است و باید رسالتتان را که پاسداری از خون شهیدان است انجام دهید.

به گزارش ایمنا، «شهید» شاهد شهود عرفانی شده و نقش خوبی‌ها را در چهار فصل گیتی نمایان کرده است. او چشم ستارگان آسمان را روشن و ققنوس هشت جنت در هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشوده و فرشتگان را نوازشگر روح ناب خود کرده است.

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته‌اند که «وصیت‌نامه شهدا را بخوانید…» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام‌خمینی (ره) نیز دیده می‌شود. در این مجال فرصتی دست داده تا بر گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدا مروری داشته باشیم:

قسمتی از وصیت‌نامه شهید سید حسین برهانی

"ای ملت بدانید امروز مسئولیتتان بزرگ و بارتان سنگین است و باید رسالتتان را که پاسداری از خون شهیدان است انجام دهید و تنها با اطاعت از روحانیت متعهد و مسئول که در رأس آن ولایت فقیه می‌باشد و امروز سمبل آن امام بزرگوار امت قادرید این راه را ادامه دهید. خواهرانم! در تربیت فرزندانتان بکوشید و حجاب را رعایت کنید، زهرا گونه زندگی کنید..... سفارشم این است، مردم! به یاد خدا و روز جزا باشید پیرو ائمه اطهار باشید. مردم! امام زمان (عج) را فراموش نکنید. مردم! دنباله‌رو روحانیت باشید که چراغ راه هدایتند… از امام اطاعت کنید که عصاره اسلام است، او را تنها نگذارید که نماینده حجه بن الحسن (ع) است. ۱۳۶۲/۵/۱۰"

کد خبر 559207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.