نفوذ سامانه بارشی از عصر امروز به استان/آبگرفتکی معابر در غرب و طوفان در مناطق شرقی

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از عصر امروز به استان گفت: شدت بارش از امشب تا اواسط روز جمعه و در مناطق غرب و جنوب استان است که می تواند در این مناطق موجب آبگرفتکی معابر عمومی، کاهش دید و اختلال در تردد شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه بارشی از عصر امروز به استان است و آسمان در اکثر مناطق به شکل به تدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و از بعداز ظهر بارش برف و باران در نیمه غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی از ادامه بارش تا روز جمعه در استان خبر داد و افزود: شدت بارش طی امشب تا اواسط روز جمعه در نیمه غربی و جنوب استان خواهد بود که می‌تواند در این مناطق منجر به جاری شدن روان آب، آبگرفتکی معابر عمومی، کاهش دید و اختلال در تردد شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه در مناطق مستعد به همراه بارش احتمال رعد و برق، تگرگ و کولاک نیز وجود دارد، گفت: در روز جمعه وزش باد در استان شدید و در نیمه شرقی همراه با گرد و خاک محلی و احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای خواهد بود.

وی از افزایش یک تا پنج درجه‌ای دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان خبر داد و افزود: دمای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۱۸ درجه و کمینه دمای صبح فردا به ۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، گرم‌ترین نقطه استان خوروبیابانک با ۲۷ درجه و خنک‌ترین نیز بویین و میاندشت با یک درجه سانتی‌گراد است.

کد خبر 559181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.