۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
آخر هفته با تلویزیون

بیست‌ودو فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه های سیما پخش می‌شود که از این تعداد سه فیلم «صدای دل»، «خاموشی» و «شام اول» جدید هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «تفنگدار تنها»، «محله لب آب»، «همه خوب هستند»، «خدا جیرجیرک‌ها رو دوست دارد»، «آن روی سکه»، «صدای دل»، «شی ناشناس پرنده»، «سال نو سولان و لودویگ»، «شام اول»، «من و خرس‌ها»، «ارثیه وارونه»، «حالا چه شود»، «ژرمینال»، «بیگانه تنها»، «بازیگر قانون»، «بدوک»، «ساخت آمریکا»، «شهر بدون درخت»، «پسرک روزنامه فروش»، «حصار ضد خرگوش»، «نشانه»، «باغ ماهی» و «روز گردش بچه» پنجشنبه و جمعه (دوازدهم و سیزدهم اسفندماه) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «تفنگدار تنها» به کارگردانی «گور وربینسکی»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۰۱:۱۵ بامداد از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی جانی دپ، آرمی هامر و ویلیام فیچر از این قرار است که: در سال ۱۹۳۳ در شهر سانفرانسیسکو پسری به نام ویل در شهر بازی با سرخپوست پیری به نام تانتو مواجه می‌شود که عضو قبیله کومانچی‌ها بوده و داستان تفنگدار تنها را برای او بازگو می‌کند و...

فیلم سینمایی «محله لب آب» به کارگردانی «سیداشرف طباطبایی»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در بحبوحه عقد و عروسی و چهارشنبه سوری و تحویل سال نو؛ اصلان و شمسی تصمیم گرفته‌اند به گنجی که زیر منزل مش اکبر است دست یابند و همزمان فرزاد پسر خاله ناف بریده یاسمن هم که خارج از کشور است، سر می‌رسد، همه برنامه‌ها بهم می‌ریزد. لحظاتی قبل از تحویل سال، اصلان و شمسی در زیر زمین محبوس؛ آب محله قطع و داماد گم می‌شود...

گوهر خیراندیش، حسن زارعی، محمود پاک‌نیت، مهدی فقیه، قاسم بی‌طرف، مسعود شریف و سیدابراهیم رکنی در فیلم تلویزیونی «محله لب آب» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «همه خوب هستند» به کارگردانی «کرگ جونز»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت یک بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این فیلم با بازی روبرت دنیرو و کیت بکینسال در مورد مرد میانسالی است به نام فرانک. او که بعد از مرگ همسرش با چهار فرزند خود که هر کدام در شهری زندگی می‌کنند فقط از طریق نامه و تلفن در ارتباط است. پس تصمیم می‌گیرد میهمانی ترتیب داده و همه را دور خود جمع کند. اما هر کدام از آنها به بهانه‌ای از آمدن سرباز می‌زنند. فرانک ناامید و دل شکسته آماده سفر می‌شود....

فیلم سینمایی «خدا جیرجیرک‌ها رو دوست دارد» به کارگردانی «مجید اسماعیلی»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت هشت از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: حسن پسر بازیگوشی است که هیچ‌کسی در محله و مدرسه از شیطنت‌های او در امان نیست! تقریباً تمام اهل محل و حتی مادرش از دست او عاصی شده‌اند! تا این‌که به طور اتفاقی به مسجد رفته و با دیدن میکروفن شیفته‌ی آن شده و تلاش می‌کند تا مکبر شود اما....

مهدی مهاجری و سیروس همتی در فیلم سینمایی «خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «آن روی سکه» به کارگردانی «امید آقایی»، شنبه _چهاردهم اسفندماه_ ساعت ۰۰:۲۵ بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم در مورد جوان کارمندی است که در حال خانه‌سازی است و شدیداً محتاج پول! سکه‌ای به او قرض می‌دهند تا مشکلاتش را حل و فصل کند که در اثر سهل‌انگاری سکه را از دست می‌دهد و ماجراهایی حول این سکه رخ می‌دهد.

نفیسه روشن، شاهین جهانگیری، علی استادی و کیانوش گرامی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی جدید «صدای دل» به کارگردانی «تارنویر سینگ جاگپال و هری باتی»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی تارسم جسار، مندی تخار و سیمی چهال موضوعی خانوادگی روایت می‌شود.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «شیء ناشناس پرنده» به کارگردانی «رایان اسلینگر»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی الکس شارپ، جیلین اندرسون، الا پورنل، بِنجامین بیتی و دیوید استراترن آمده است: یک دانشجوی ممتاز کالج از دوران بچگی‌اش شاهد یوفوها یا همان شیءِ پرنده ناشناس در آسمان بوده است. او معتقد است گزارش‌های اسرارآمیزی که از فرودگاه‌های مختلف کشور آمریکا منتشر شده در واقع مربوط به بشقاب پرنده‌ها است.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «سال نو سولان و لودویگ» به کارگردانی «راسموس آ سیورستسین»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: در روستای کوچک فلک‌لی پا مدت‌ها است که برف نباریده است و رئودور پیرمردی که مدام دست به اختراعات عجیب می‌زند سعی دارد که دستگاه برف‌ساز اختراع کند.

فیلم سینمایی جدید «شام اول» به کارگردانی «شیرو تاکیوا»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی شوتا سامتانی، اریکا نودا و یوسوکی کوبوزوکا داستانی خانوادگی روایت می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «من و خرس‌ها» به کارگردانی «برنارد مک ایوتی»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی پاتریک وین، رئیس دن جورج، اندرو دوگان، مایکل انصارا و رابرت پاین؛ داستان یک جانباز جنگ ویتنام است که به دیدار پدر هندی هم رزم مرده خود می‌رود و سپس برای پرورش بچه‌های خرس همان جا اقامت می‌کند اما...

فیلم سینمایی «ارثیه وارونه» به کارگردانی «دنیس میل وال»، جمعه سیزدهم اسفند ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی برنارد لی کوک، سوفی مانی کات و کریستین میلت؛ درباره برونو مردی ۶۰ ساله، ثروتمند، وکیلی موفق اما سختگیر و خشک است. روزی او با اخطار دزدگیر خانه‌اش مجبور به بازگشت به خانه شده و در آنجا با مردی هشتاد و چند ساله به نام فیلیکس و دختر نوجوانی به نام تارتیا مواجه می‌شود. فیلیکس پدر برونو است که ۵۰ سال قبل برونو و مادرش را رها کرده و هیچ اثری از خود به جا نگذاشته و مدعی است تاریتا خواهر ناتنی برونو است. تارتیا دختر دورگه است و عاشق پدر پیر خود است اما برونو که خانه‌اش را همچون موزه اشیا عتیفه نگه می‌دارد، نمی‌تواند رفتارهای تاریتا و فیلیکس را تحمل کند. فیلیکس از دنیا می‌رود و خانه ویلایی ای که سال‌ها خانه برونو بوده برای تاریتا به ارث می‌گذارد و جزیره‌ای که تاریتا در آن به دنیا آمده را برای برونو به ارث می‌گذارد و قیومت تارتیا را به عهده برونو می‌گذارد. برونو در ابتدا قوانین سختگیرانه ای برای تارتیا وضع می‌کند اما...

فیلم سینمایی «حالا چه شود» به کارگردانی «محمد جعفری هرندی»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: در کنار یک هتل بزرگ خانه‌ای قدیمی مثل یک وصله ناجور قرار دارد. مالکی درصدد خریدن خانه برمی‌آید، اما پیرزن صاحب خانه، راضی به فروش آن نیست. مالکی به طریقی با فرزندان پیرزن رابطه برقرار می‌کند تا بلکه موفق به خرید خانه شود. اما....

زنده‌یاد جمشید مشایخی، زنده‌یاد شهلا ریاحی، زنده‌یاد مرتضی احمدی، حسن رضایی و ثریا حکمت در فیلم سینمایی «حالا چه شود» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ژرمینال» به کارگردانی «کلود بری»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی میو میو، رنو، ژرار دوپاردیو، ژان کرمه و جودیت هری خواهیم دید: در میانه‌های قرن نوزدهم، کارگران یکی از شهرهای معدنی شمال فرانسه که توسط کارفرمایان خود مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند تصمیم به اعتصاب می‌گیرند. اما توسط مقامات شدیداً سرکوب می‌شوند که...

فیلم سینمایی «بیگانه تنها» به کارگردانی «مارتین کمبل»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کیت لانگ و جکی چان آمده است: کوآن پیرمردی چینی است که با تنها دختر خود در لندن رستورانی کوچک را اداره می‌کند. دختر نوجوان کوآن در انفجار یک مغازه توسط گروهی ایرلندی که خود را آی آؤ ای اصیل نامیده‌اند کشته می‌شود. کوآن که تنها عضو خانواده خود را از دست داده برای انتقام راهی بلفاست می‌شود تا از یک وزیر ایرلند شمالی که هنسی نام دارد نام و هویت بمب‌گذاران را بپرسد.

فیلم سینمایی «بازیگر قانون» به کارگردانی «نابل کورشی»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی ام پیوری، ماهیرا خان و مهوش هایات درباره شان میرزا است که عاشق بازیگری بوده اما پدرش که وکیل است مخالف است و مرتب شان را به خاطر علاقه‌اش تحقیر می‌نماید و ترغیبش می‌کند که در دانشگاه حقوق بخواند. این در حالی است که خودش در هیچ پرونده‌ای موفق نبوده است.

فیلم سینمایی «بدوک» به کارگردانی «مجید مجیدی»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: پس از خشکسالی در روستایی در سیستان و بلوچستان، تنها حیدر با دو فرزند خردسالش، جعفر و جمال زنده می‌مانند. حیدر با ریزش چاه آبی که در حال حفرش بود کشته می‌شود. جعفر و خواهر کوچکش پیاده به سوی شهر می‌روند. در میان راه راننده‌ای آنها را پیدا کرده و به یک قاچاقچی می‌فروشد و...

محمد کاسبی، مهراله مزارهی، اله‌نور براهویی، عیدوک مقدم و مریم طهان در فیلم سینمایی «بدوک» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ساخت آمریکا» به کارگردانی «داگ لیمان»، جمعه _سیزدهم اسفند ماه_ ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی تام کروز، دامنال گلیسون و سارا رایت خواهیم دید: در دهه هشتاد میلادی که دونالد ریگان رئیس جمهور آمریکاست. بری خلبان جوان یک شرکت هواپیمایی با همسر و دو فرزند خود زندگی می‌کند. او هرازگاهی جنس‌های قاچاق از کشورهای دیگر می‌آورد تا پول بیشتری به دست آورد. تا اینکه مأمور سی‌آی‌ای به نام شیفر او را استخدام می‌کند تا تحت یک شرکت جعلی برای آنها از مناطق نظامی کشورهای آمریکای لاتین عکسبرداری کند. اما کار آنها گسترش یافته و شیفر این بار به او پیشنهاد می‌دهد که برای شورشی‌های آمریکای لاتین اسلحه قاچاق کند تا این شورشی‌ها بتوانند با هدایت آمریکایی‌ها، دولت نیکاراگوا را سرنگون کنند. بعد از مدتی بری اسلحه می‌برد و از آن طرف با اعضای مافیای آشنا شده و برای آنها مواد مخدر وارد آمریکا می‌کند. تمام این اتفاقات با اطلاع سی‌آی‌ای انجام می‌شود. او حتی جوان‌های ساده شورشی را به آمریکا می‌آورد تا توسط سی‌آی‌ای آموزش نظامی ببینند. اما...

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «شهر بدون درخت» به کارگردانی «کریس ریناد و کیل بالدا»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

داستان در مورد پسری به نام تد است که برای برآورده کردن آرزوی دختری به نام آدری تلاش می‌کند تا یک درخت واقعی پیدا کند. آنها در شهری بدون درخت زندگی می‌کنند که تمام زیبایی‌های آن از فلزات، پلاستیک و دیگر اجناس مصنوعی ساخته شده است و سرمایه‌داری به نام اوهر در این شهر به مردم اکسیژن می‌فروشد!

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «پسرک روزنامه فروش» به کارگردانی «محمدجواد رجب زاده»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

خلاصه داستان درباره حمید نوجوانی است که در تعطیلات تابستان برای کمک به مادرش در یک دکه روزنامه فروشی کار می‌کند. دکه دار بارها به او پیشنهاد می‌کند برای اینکه بتواند سریع‌تر روزنامه‌ها را به فروشندگان سر چهارراه یا دیگر مشتریان برساند باید دوچرخه‌ای دست و پا کند. کار به جایی می‌رسد که دکه دار در پی استخدام نوجوانی با دوچرخه بر می‌آید. حمید تصمیم می‌گیرد هر طور شده دوچرخه‌ای تهیه کند.

الیزابت امینی، علی اوسیوند، هانی کشاورز و علیرضا نیکپور در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «حصار ضد خرگوش» به کارگردانی «فلیپ نویس»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی اورلین سامپی، نیاناساسفوری، کنتربرانا، جیسون کلارک و دیوید گالپیلیل؛ دورانی را روایت می‌کند که مهاجران سفیدپوست کنترل سیاسی استرالیا را به عهده گرفتند، تعداد زیادی از بومی‌ها را از زمین خود بیرون کردند و فرزندان آنها را به بهانه اینکه در محیطی متمدن پرورش یابند از خانواده‌هایشان جدا می‌کردند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «باغ ماهی» به کارگردانی «سیدمجید موسویان»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: فیروزه خانم که یک خبرنگار است و پرورش ماهی در قم دارد، در پی گسترش آن در زمین میراثی شأن است. اما عموی او که نامزد شورا شده است کارشکنی می‌کند.

زهرا اویسی، سلمان فرخنده، سید جواد طاهری، گیتی معینی، مهدی میرزائیان، فرزانه خان‌محمدی، اصغر تنهایی و مجتبی بیطرفان در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی «روز گردش بچه» به کارگردانی «پاتریک رید جانسون»، جمعه _سیزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جو مانتگنا، جو پانتولیانو، برایان هالی، سینتیا نیکسون و لارا فلین بویل آمده است: یک صبح تابستانی کودک خانواده کات ول آماده گذراندن یک روز دلپذیر است اما سه دزد به نام‌های ادی، نوربی و ویکو خود را به جای عکاسان جا می‌زنند و هنگامی که با بچه تنها می‌مانند او را می‌ربایند به آپارتمانی می‌برند و برای آزادی‌اش تقاضای پول می‌کنند که…

کد خبر 559152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.