بهبود وضعیت زیرساخت‌ها، اولویت‌ شهرداری اردل

شهردار اردل گفت: بهبود وضعیت زیرساخت‌های اصلی شهر به خصوص در حوزه گردشگری از اولویت‌های شهرداری در سال ۱۴۰۱ است و امیدواریم بتوانیم در این عرصه گام‌های خوبی برداریم.

ذوالفقار یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه‌هایی تعریف شده برای شهر اردل به صورت کوتاه‌مدت، میان‌مدت و فوری است. این برنامه‌ها بر اساس نیاز شهروندان اولویت‌بندی و تأمین اعتبار می‌شود تا با کمک شورای اسلامی شهر اجرایی و عملیاتی شود.

وی با بیان این که در حال حاضر اردل در حوزه زیرساخت‌ها، جدول‌گذاری و آسفالت مشکل دارد، افزود: بهبود وضعیت زیرساخت‌های اصلی شهر و جدول‌گذاری از اولویت‌های شهرداری در سال ۱۴۰۱ است و امیدواریم بتوانیم در این عرصه گام‌های خوبی برداریم.

شهردار اردل با اشاره به برنامه‌های شهرداری در حوزه سیما و منظر شهر خاطرنشان کرد: اردل شهری تاریخی است که از سال‌های گذشته محل عبور عشایر بوده و کاروانسراهایی در آن قرار داشته است؛ بنابراین پتانسیل توسعه گردشگری را دارد و به منظور آشنایی و معرفی بیشتر این شهر همایش روز اردل را برگزار خواهیم کرد.

یوسفی با بیان این که از افراد توانمند در حوزه گردشگری بهره می‌بریم، ادامه داد: شهر اردل موقعیت‌های طبیعی خوبی دارد که می‌تواند در حوزه گردشگری مورد استفاده قرار گیرد تا در نهایت اقتصاد پایدار شهری شکل گیرد.

وی با بیان این که سیاست کلی شهرداری کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها است، گفت: انجام اقدامات عمرانی و زیربنایی، معرفی شهر و آماده‌سازی زیرساخت‌های توسعه صنعت گردشگری و توریسم مدنظر شهرداری است.

شهردار اردل افزود: شهرداری آمادگی دارد زیرساخت‌های مناسب را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد؛ چراکه اردل در حوزه‌های گردشگری و ورزش‌هایی که به طبیعت نیاز دارد، دارای پتانسیل مطلوبی است و می‌توان اقتصاد شهر را با تکیه بر این ظرفیت‌ها توسعه داد و اشتغال‌زایی کرد.

کد خبر 559123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.