هزینه‌های شهرداری را کاهش می‌دهیم

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اهواز گفت: با توجه به کاهش یک‌هزار میلیارد تومان از مبلغ بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری توسط شورای اسلامی اهواز، هزینه‌های شهرداری را کاهش خواهیم داد.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص هوشمندسازی فرآیندها در شهرداری، اظهار کرد: قبل از هوشمندسازی باید اقداماتی از جمله شناسایی فرایندهای کلیدی انجام دهیم، زیرا تمام فرآیندها نیاز به هوشمندسازی ندارند.

وی با بیان این‌که هوشمندسازی فرآیندها از توان شهرداری خارج است، افزود: در ابتدا باید فرآیندهای کلیدی را احصا و مستند کنیم، سپس همراه با افراد فعال در این حوزه، فرآیند را بهبود دهیم و پس از بهبودبخشی می‌توانیم در هوشمندسازی موفق عمل کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز گفت: فرایند قراردادها به عنوان یکی از مهمترین فرایندهای در حال انجام، به صورت یکپارچه با مدیریت پروژه مالی و بودجه ارتباط پیدا می‌کند؛ این فرایندهای کلیدی شامل قرارداد، مدیریت پروژه، بودجه و مباحث مالی باید باهم حساب شود تا بتوانیم هوشمندسازی را از لحاظ سرعت ارائه خدمات و شفافیت داشته باشیم.

وی در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری، اظهار کرد: مراحل تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری با توجه به برآورد منابع برای سال آینده در حال انجام است و تبدیل وضعیت ایثارگران نیز در مرحله گزینش استانداری است.

فردانی خاطرنشان کرد: شهرداری اهواز دفاعیه‌های لازم را از بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ انجام داده است، اما تصمیم نهایی و آنچه که قابلیت اجرا دارد را شورای اسلامی شهر تصویب می‌کند؛ لذا با توجه به کسر یک‌هزار میلیارد تومان از بودجه پیشنهادی، قطعاً باید هزینه‌ها را کاهش دهیم.

کد خبر 559109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.