ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی با تسهیلات ویژه

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی با تسهیلات ویژه به‌مناسبت عید مبعث رسول اکرم(ص) و اعیاد شعبانیه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برابر ابلاغ پلیس راهور ناجا، به‌مناسبت مبعث رسول گرامی اسلام (ص) و اعیاد شعبانیه، خودروها و موتورسیکلت‌های توقیف شده در پارکینگ‌ها به علت تخلف، با شرایط ویژه ترخیص می‌شوند.

وی افزود: در این طرح که تا پایان روز کاری بیست‌ونهم اسفندماه اجرایی می‌شود، مالکان خودروها و موتورسیکلت‌هایی که قادر به پرداخت جریمه‌های خود به صورت یک‌جا نیستند، می‌توانند بدون پیش‌پرداخت جریمه‌های خود را در یک‌سال با هر مبلغی که تمایل دارند به صورت اقساطی پرداخت کنند. دریافت حداقل هزینه پارکینگ از مالکان خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی نیز از دیگر مزایای طرح مذکور است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: مالکان وسایل نقلیه توقیفی می‌توانند به منظور بهره‌مندی از این تسهیلات به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه یا از طریق اپلیکیشن «پلیس من» نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح تنها شامل خودروها و موتورسیکلت‌هایی است که به‌دلیل ارتکاب تخلف توسط مأموران پلیس راهور توقیف شده‌اند و مشمول وسایل نقلیه‌ای که با حکم قضائی توقیف شده‌اند، نمی‌شود.

کد خبر 559009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.