تجمع اعتراضی استقلالی‌ها این‌بار علیه وحید امیری و سجادی!

هواداران استقلال بار دیگر مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال این روزها شرایط عجیبی را تجربه می‌کند؛ زیرا دو بازیکن خط دفاعی این تیم به علت خدمت سربازی، جمع آبی‌پوشان را ترک کردند و همین موضوع موجب عصبانیت هواداران شده است.

با توضیحات خود این دو بازیکن و نظام وظیفه، همچنین مسائلی که باشگاه استقلال مطرح کرده است، مشخص شده که کم‌کاری از سوی باشگاه بوده و آن‌ها دیر اقدام کرده‌اند و بازیکن جایگزین نیز نگرفته‌اند؛ اما هواداران استقلال به یکی دو بازیکن تیم رقیب اشاره دارند.

آن‌ها در شعارهای خود مدعی هستند که معافیت وحید امیری از خدمت سربازی غیرقانونی است و او هم باید به سربازی برود! ادعایی که نظام وظیفه رد کرده است.

آبی‌ها از پنج سال قهرمانی پیاپی رقیب خشمگین هستند و با برخی تحریک‌های کانال‌های هواداری هر بار دست به اعتراضات جلوی درب وزارت ورزش و مجلس می‌زنند.

در دولت قبلی، پیکان اعتراضات به سوی سلطانی‌فر وزیر ورزش بود که گفته می‌شد پرسپولیسی است؛ اما حالا آن‌ها حمید سجادی را هم متهم به همین جانب‌داری می‌کنند!

هواداران عصبانی استقلال، امروز مقابل وزارت ورزش تجمع کردند و علاوه بر تشویق دو بازیکن خود، شعارهایی را علیه وزیر ورزش و ماجرای سری بودن معافیت وحید امیری مطرح کردند.

باید دید در نهایت این تجمع‌ها به کجا خواهد رسید و آیا صدرنشینی استقلالی‌ها بالاخره امسال به قهرمانی منجر می‌شود یا خیر؟

کد خبر 558992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.