تکمیل پرونده ۱۲۰ هزار مددجوی کمیته امداد اصفهان برای مصرف گاز رایگان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از جمع‌آوری و ارسال شماره اشتراک گاز ۶۰هزار خانوار زیر پوشش به شرکت مربوط خبر داد و گفت: اطلاعات اشتراک ۱۲۰هزار خانوار تحت حمایت تا پایان سال در اختیار ادارات مربوطه قرار خواهد گرفت.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آخرین اقدامات انجام شده برای اجرای مصوبه رایگان شدن قبوض مصرفی مددجویان، اظهار کرد: جمع‌آوری و دریافت کد اشتراک قبوض سرپرست خانوارهای تحت حمایت از طریق ثبت مددجویان در سامانه هوشمند امداد به آدرس (soha.emdad.ir) یا با مراجعه مددکاران، در چند روز باقی مانده سال تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون شماره اشتراک گاز ۶۰ هزار خانوار جمع‌آوری و به شرکت مربوطه فرستاده شده است، افزود: ۴۲ هزار شماره اشتراک به اداره‌های آب، برق و گاز ارائه شده و با تطابق بانک‌های اطلاعاتی شرکت گاز در مرحله اول، ۱۸ هزار مشترک مددجو دیگر جمع‌آوری و درحال حاضر ۶۰ هزار شماره اشتراک خانوارهای تحت پوشش در اختیار اداره گاز قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم از طریق بانک‌های اطلاعاتی شرکت‌های آب و برق به این روند سرعت ببخشیم، گفت: ظرف ۲۰ روز آینده به همت مددکاران، شماره اشتراک مستأجران و آنان که کنتور مشترک دارند، پیگیری و ثبت خواهد شد.

وی زمان اجرای این طرح را از ابتدای سال ۱۴۰۰ دانست و تصریح کرد: اطلاعات اشتراک ۱۲۰ هزار خانوار تحت حمایت تا پایان سال در اختیار ادارات مربوطه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 558973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.