مردم پشتوانه نیروهای مسلح هستند

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع) گفت: اصل نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است. جنگ ایران را مردم پیش بردند و نتیجه جنگ را تغییر دادند. مردم پشتوانه نیروهای مسلح هستند و ترس دشمن از جمهوری اسلامی به دلیل حمایت مردم از این نظام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ جواد استکی امروز _چهارشنبه، یازدهم اسفندماه ۱۴۰۰_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری، با مقایسه ارتش جمهوری اسلامی ایران با آنچه پیش از انقلاب اسلامی وجود داشت، اظهار کرد: ارتش قبل از انقلاب بسیار وابسته بود و در جهت حفظ منافع فرماندهان خود عمل می‌کرد، آن ارتش هیچ اراده‌ای از خود نداشت و نماز و روزه در آن اگر جرم نبود، ممنوع بود، امروز ارتش ما الهی، ولایی، مقتدر و دشمن‌ستیز است که برای هر مأموریتی آماده است و ۴۸ هزار شهید به کشور تقدیم کرده است.

وی افزود: در جهاد تبیین یکی از وظایف ما این است که ارتشی که توان ایستادگی در برابر دشمن نداشت را با ارتشی که هشت سال در مقابل استکبار جهانی افتخار آفرینی کرد مقایسه کنیم و عملکرد آن را برای جوانان تبیین کنیم.

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) گفت: همکاری و اقدامات هماهنگ بین سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها از جمله تأکیدات مقام معظم رهبری بوده که امید است پایدارتر از گذشته باشد.

سردار استکی اضافه کرد: امیر آذرافروز فردی انقلابی، اهل تحول و تغییر است که به وضعیت موجود رضایت نمی‌دهد. ایشان یک مدیر جهادی بود که از همه امکانات به خوبی استفاده می‌کرد و امیری بسیجی و ولایی است که علاوه بر مأموریت‌های ویژه خود همواره به ولایت عشق ورزیده و ساده‌زیست است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی روز گذشته خود بر متکی نبودن بر غیر از خدا تاکید کردند که نتیجه خوبی نخواهد داشت، ایشان همچنین بر مردمی بودن نظام تاکید کردند. اصل نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است. جنگ ایران را مردم پیش بردند و نتیجه جنگ را تغییر دادند. مردم پشتوانه نیروهای مسلح هستند و ترس دشمن از جمهوری اسلامی به دلیل حمایت مردم از این نظام است.

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) گفت: باید هر خدمتی را که می‌توان به مردم ارائه داد تا مردمی بودن نظام حفظ شود. رژیم آمریکا بر اساس سخنان مقام معظم رهبری، یک رژیم مافیایی و جلاد است که باید به مردم شناسانده شود. آمریکا طبل توخالی است که امروز شاهد آن هستیم.

کد خبر 558950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.