بودجه ۱۴۰۱ هچیرود تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۹۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تصویب شده که حدود ۶۰ میلیارد تومان به هزینه عمرانی و مابقی نیز به هزینه جاری اختصاص یافته است.

مهدی طالبی‌ولنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بودجه، اظهار کرد: متمم بودجه به مبلغ ۲۲ میلیارد تومان توسط شهردار هچیرود پیشنهاد شد و به صحن شورا ارسال خواهد شد.

وی با بیان این که بودجه ۵۴ میلیاردی هچیرود در سال ۱۴۰۰ محقق شد، ادامه داد: بودجه سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۹۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تصویب شده که حدود ۶۰ میلیارد تومان به هزینه عمرانی و سایر آن نیز به هزینه جاری اختصاص یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود تصریح کرد: مبلغ بودجه حدود ۸۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است؛ این بودجه در پروژه‌های مختلف و مهمی مانند پیاده‌روسازی و روشنایی خیابان اصلی، پیاده‌راه گردشگری ساحلی، ساختمان شهرداری، پیاده‌راه جنگلی، آسفالت و پیاده‌رو محلات هزینه خواهد شد.

وی مباحث مربوط به تملکات در معابر اصلی و ورودی محلات، ادامه پروژه هدایت آب‌های سطحی و احداث ورودی به ساحل و پیاده‌راه در سه نقطه به صورت پایلوت در هچیرود، دوجمان و کیاکلا را از دیگر برنامه‌های این شهرداری دانست و افزود: احداث کانال‌های هدایت آب‌های سطحی، اجرای دیوار سنگی و بسیاری از پروژه‌های بزرگ و کوچک در این شهر اجرا خواهد شد.

طالبی‌ولنی با اشاره به حمایت‌های فرماندار سابق چالوس و همکاری وی با مدیریت شهری هچیرود، اضافه کرد: در حال حاضر نیز با توجه به تجربیات ارزنده فرماندار جدید در موضوعات مدیریت شهری قطعاً این تعاملات از سوی فرمانداری ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به این‌که شهردار و کارکنان شهرداری همکاری و همراهی ویژه‌ای با اداره شهر دارند، گفت: مجموعه مدیریت شهری در تلاش است تا شهری درخور شأن شهروندان داشته باشیم.

کد خبر 558924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.