آمادگی متفاوت شهر برای استقبال از نوروز

شهردار شهرکرد گفت: مردم در فضاسازی سطح شهر، تفاوت را با سال‌های گذشته احساس کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی جاپلقی امروز _چهارشنبه یازدهم اسفندماه _ در جلسه استقبال از نوروز که با حضور معاونان، رؤسای سازمان‌ها و مدیران نواحی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم، تمام ظرفیت نیروی انسانی شهرداری به کار گرفته می‌شود تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کنیم و مردم در فضاسازی سطح شهر تفاوت را با سال‌های گذشته احساس کنند.

وی با بیان اینکه نقاشی دیواری، المان نوروز ۱۴۰۱، افزایش تعداد تابلو پازلی و راه‌اندازی کارناوال شادی از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی است، افزود: نصب المان‌های نوروزی و گل‌کاری میادین باید به بهترین نحو انجام و تغییرات اساسی انجام شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: خط‌کشی معابر، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و راهنمایی گردشگری در تمام مسیرهای سطح شهر، رنگ‌آمیزی جداول، رفت‌وروب و نظافت معابر، روکش آسفالت معابر، تشدید نظارت بر معاینه فنی خودروها و نظارت بر پایانه مسافربری براساس دستورالعمل ستاد کرونا، از دیگر برنامه‌هایی است که توسط واحدهای مختلف شهرداری انجام خواهد شد.

جاپلقی با بیان اینکه تمام نیروهای آتش‌نشانی در چهارشنبه آخر سال باید در حالت آماده‌باش کامل باشند، ادامه داد: در ایام نوروز نیروها باید به صورت شیفت‌بندی در ایستگاه‌ها حاضر و تجهیزات آتش‌نشانی تمام مراکز خرید و پاساژها در این ایام بررسی شود.

وی از معاونان، مدیران نواحی و رؤسای سازمان‌ها خواست با تمام توان تلاش کنند تا نوروز خوبی برای شهروندان و مسافران رقم بخورد.

کد خبر 558918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.