ممکن است مک‌بوک یا آیپد هیبریدی تاشو اپل در آینده معرفی شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اپل درحال طراحی مک‌بوک یا آیپد هیبریدی تاشو برای معرفی در سال ۲۰۲۶ میلادی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت اپل مشغول کار روی یک دستگاه تاشو با صفحه‌نمایش ۲۰ اینچی است. با وجود اینکه چندین سال تا تولید این محصول فاصله داریم، ولی ممکن است محصول ذکر شده یک مک‌بوک یا آیپد هیبریدی تقریباً ۲۰ اینچی باشد. احتمالاً در آینده شاهد دستگاهی هستیم که می‌توان از آن در حالت تاشو مانند لپ‌تاپ استفاده کرد، البته ازآنجاکه این مک‌بوک یا آیپد تاشو اپل قرار است از صفحه کلید مجازی بهره ببرد، به کیبورد فیزیکی یا ترک‌پد مجهز نخواهد بود.

به دلیل اندازه بزرگ نمایشگر مک‌بوک یا آیپد هیبریدی اپل، از صفحه‌نمایشی با رزولوشن UHD/4K یا حتی بهتر استفاده خواهد کرد. به احتمال بسیار زیاد این محصول بین سال‌های ۲۰۲۶ تا ۲۰۲۷ میلادی معرفی خواهد شد که با پروژه‌های قابل انتظار اپل خودرو و عینک AR همزمان است.

هنوز مشخص نشده است که شرکت اپل قصد دارد گوشی هوشمند تاشو طراحی و تولید کند یا خیر؛ زیرا تا کنون گزارش‌های ضد و نقیضی در این زمینه منتشر شده است. برای نمونه اخیراً اعلام شده بود که شرکت اپل در حال تولید محصولی مشابه سرفیس دوئو مایکروسافت است، اما پس از گذشت مدت زمان خاصی مشخص شد که چنین ادعایی صحت ندارد. خبرهای دیگری نیز در مورد محصولات شرکت اپل در فضای مجازی منتشر شده بود که تحلیل‌گران آن را تکذیب کردند.

کد خبر 558901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.