آغاز انتزاع فردیس از کرج

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: انتزاع فردیس از کرج به مرحله اجرایی رسید.

حمید یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: موضوع انتزاع فردیس از کرج به صورت ویژه بررسی شده است و در مدت زمانی کوتاه موفق شدیم این مسئله را به سرانجام برسانیم.

وی با تاکید بر این‌که حق و حقوق مردم فردیس در امر انتزاع باید تحقق یابد، ادامه داد: در نشستی با حضور استاندار البرز و شهردار کرج مقرر شد حسابرسی اموال در مسئله انتزاع انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با بیان این‌که شهرداری کرج در این راستا مساعدت کافی داشته است، تاکید کرد: تمام پرونده‌های سرحدآباد شمالی در این امر به شهرداری فردیس تحویل شد و بررسی‌های لازم انجام شد، در حال حاضر حدود ۸۰ درصد اقدامات مربوط به این پرونده‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه روند انتزاع کرج و فردیس، شهرداری کرج در رابطه با تسهیل تردد شهروندان ۱۰ دستگاه اتوبوس که به‌تازگی احیا شده‌اند را در اختیار شهرداری فردیس قرار دادند. امیدواریم مردم هرچه سریع‌تر بتوانند طعم استقلال را بچشند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری فردیس در طرحی که به منظور ایجاد تفرجگاه در حریم رودخانه کرج به چالوس ایجاد شده است، برنامه‌هایی دارد که اطلاعات تکمیلی آن پس از اقدامات کارشناسی و مطالعات لازم، اعلام می‌شود.

کد خبر 558900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.