ایجاد خیابانی سبزتر و ایمن‌تر برای کودکان در شهر وست‌مینستر

شورای شهر وست‌مینستر به‌منظور ایجاد فضایی سبزتر و ایمن‌تر برای کودکان، یک پارکلت جدید در خارج از مدرسه ابتدایی سنت‌کلمنت دینز در «دروری لین» نصب کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌دنبال اقدامات اخیر شورای شهر وست‌مینستر در راستای عریض‌سازی پیاده‌روها در تقاطع دروری لین (Drury Lane)، خیابان کین (Kean Street) و خیابان تاویستوک (Tavistock Street) به‌منظور ایمن‌ترکردن محوطه اطراف مدرسه برای عابران پیاده که در نوامبر ۲۰۲۱ به پایان رسید، شورای وست‌مینستر با مشارکت نورث‌بانک بی‌آی‌دی (Northbank BID) و اف‌ام کانوی (FM Conway)، یک پارکلت جدید در خارج از مدرسه ابتدایی سنت کلمنت دینز در دروری لین نصب کرد که نخستین پارکلت نصب شده در این محوطه محسوب می‌شود. مراسم افتتاح این پارکلت توسط اعضای شورای شهر وست‌مینستر و با حضور کودکان و معلمان مدرسه سنت کلمنت دینز، مشاوران محلی مارک شیرر و لوئیز هیامز و نمایندگانی از اف‌ام کانوی، نورث‌بانک بی‌آی‌دی و شرکای کراس ریور در بیست‌وسوم فوریه ۲۰۲۲ برگزار شد.

شورای شهر وست‌مینستر با نصب این پارکلت شگفت‌انگیز در قلب وست‌اند (West End) که بخشی از برنامه‌های آن برای ایجاد محیط‌های سبزتر و امن‌تر در اطراف مدارس در راستای منفعت‌رسانی به کودکان و والدین است، خیابان را به فضای سبز چشم‌نواز و گل‌های جذاب مزین کرده است که در چند متری بازار شلوغ کاونت گاردن قرار دارد. شورای شهر همچنین یک نیمکت برای رهگذران در این پارکلت قرار داده است که امکان استراحت و لذت بردن از محیط اطراف را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

شورای شهر وست‌مینستر در سال ۲۰۱۹ وضعیت اضطراری آب‌وهوایی اعلام کرد و قصد دارد تا سال ۲۰۴۰ یک وست‌مینستر کربن صفر ایجاد کند. این شورا در حالت کلی اقدامات گسترده‌ای در زمینه ایجاد مدارس ایمن‌تر و بهبودی کیفیت هوا برای کودکان به انجام می‌رساند و پیش از این نیز بررسی‌هایی برای آزمایش کیفیت هوا در فضاهای اطراف مدارس داشته و در راستای رسیدگی به این امر مهم، برای کمک به مدارس ابتدایی در اجرای توصیه‌های گزارش‌های رسیدگی به مشکلات آب‌وهوایی، به راه‌اندازی صندوق هوای پاک مدارس اقدام کرده است.

کد خبر 558894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.