بازگشت قاتل به صحنه، راز قتل در اسدآباد فاش شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف راز قتل عمو توسط برادرزاده، باحضور مجدد وی درصحنه قتل دراین شهرستان در اوایل هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی اسدآباد، سرهنگ افشین یاری در تشریح این خبر اظهار کرد: درپی اعلام شبانه به مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک در باغ‌های یکی از روستاهای حوالی شهر اسدآباد در اواخر هفته گذشته، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اعزام گشت پاسگاه انتظامی جنت آباد به محل و بررسی دقیق موضوع، مشاهده شد مردی حدوداً ۴۵ ساله از ناحیه پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت کرده است.
این مقام انتظامی با اشاره به حفظ صحنه، اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی به اتفاق بازپرس دادسرای شهرستان در محل حاضر و پس از انجام اقدامات قانونی، جسد به سردخانه برای انجام تشریفات پزشکی قانونی منتقل شد.

یاری خاطرنشان کرد: دربررسی‌های پلیسی مشخص شد مقتول بعد از ظهر روز حادثه به همراه برادرزاده خود که جوانی ۲۶ ساله و مجرد است در محل حضور داشته که وی به عنوان مظنون اصلی در بازجویی‌های فنی به قتل عموی خود با یک قبضه سلاح کمری اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به کشف سلاح مذکور به همراه هفت تیر جنگی که در حوالی صحنه قتل پنهان شده بود، گفت: قاتل انگیزه قتل را مسائل مالی عنوان کرد.

یاری در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از معرفی به مراجع قضائی، روانه زندان مرکزی همدان شد، وجود سلاح غیر مجاز در دست افراد را تهدیدی برعلیه سلامت عمومی دانست و خواستار اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد.

کد خبر 558802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.