ترین‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا

در هفته‌ای که پرسپولیس اختلاف خود را با صدر جدول کمتر کرد، این تیم بیشترین نماینده را در جمع ترین‌ها داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال استقلال صدرنشین در مشهد مقابل نساجی متوقف شد تا پرسپولیس با پیروزی برابر مس رفسنجان نهایت استفاده را ببرد و اختلافش را با صدر جدول به سه امتیاز کاهش دهد. سپاهان نیز با تساوی لحظه آخری در تبریز مقابل تراکتور فاصله خود را با تیم چهارم به دو امتیاز افزایش داد. در قعر جدول نیز پدیده با شکست مقابل ذوب آهن یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شد و نفت مسجد سلیمان و فجرسپاسی مقابل رقبای خود به تساوی رسیدند تا همچنان اختلاف سه امتیازی خود را به ترتیب در رده‌های پانزدهم و چهاردهم حفظ کرده باشند.

نتایج هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

تراکتور ۲- سپاهان ۲

نفت مسجد سلیمان صفر- آلومینیوم صفر

هوادار صفر- فولاد صفر

فجرسپاسی یک- پیکان یک

گل گهر سیرجان ۲- صنعت نفت آبادان یک

ذوب آهن ۲- پدیده یک

نساجی صفر- استقلال صفر

پرسپولیس ۳- مس رفسنجان یک

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال.

بازی هفته: تراکتور ۲- سپاهان ۲

دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان یکی از دیدارهای پر گل و البته پر موقعیت هفته بود. در دیداری که گل‌های زیبایی هم به ثمر رسید، هر دو تیم یک بار از حریف جلو افتادند و یک بار بازی را به تساوی کشاندند. این دیدار می‌توانست دراماتیک‌تر از این هم بشود اما در دقیقه ۹۶ محمد کریمی قدر موقعیت عالی را می‌دانست و گل سوم سپاهان را به ثمر می‌رساند.

تیم هفته: پرسپولیس

پرسپولیس یکی از دیدارهای سخت خود را در نیم فصل دوم برد و به خوبی از توقف خارج از خانه استقلال استفاده کرد. آنها تیم چهارم جدول را پر گل بردند و بهترین تیم هفته بودند.

ترین‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا

سرمربی هفته: یحیی گل محمدی

گل محمدی به خوبی تیمش را برای دیدار با مس رفسنجان آماده کرده بود. تیم او زود به گل رسید و البته زود هم گل تساوی را دریافت کرد اما با این وجود نظم تیمی پرسپولیس حفظ شد و گل‌های دوم و سوم از راه رسیدند تا یک پیروزی شیرین برای مدافع عنوان قهرمانی رقم بخورد.

دروازه‌بان هفته: علیرضا حقیقی (نساجی)

حقیقی عامل اصلی توقف استقلال پس از چند پیروزی متوالی بود. دروازه‌بان نساجی مقابل صدرنشین شش مهار داشت تا با بسته نگه داشتن دروازه و کسب نمره خوب ۵۵/۸ از متریکا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

مدافع هفته: حامد شیری (نساجی)

کاپیتان نساجی به عنوان رهبر دفاعی این تیم مقابل استقلال که مهره‌های هجومی خوبی داشت عملکرد بسیار خوبی داشت و در هفته کم فروغ مدافعان لیگ، برترین مدافع هفته بود.

هافبک هفته: کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

هافبک باتجربه پرسپولیس بار دیگر ارزش‌های خود را در یک بازی بزرگ به نمایش گذاشت و گل دوم تیمش را با جاگیری خوب و ضربه سر بی نقص به ثمر رساند. کامیابی‌نیا در کارهای دفاعی نیز موفق بود و نمره خوب ۶۷/۷ از متریکا دریافت کرد.

مهاجم هفته: سعید صادقی (گل گهر)

بال چپ گل گهر با دو گلی که مقابل صنعت نفت به ثمر رساند، از شکست مقابل این تیم پیروزی ساخت تا در روزی که سه شوت، یک پاس کلیدی و دو دریبل موفق هم داشت بهترین بازیکن زمین هم لقب بگیرد. عباس‌زاده، مهاجم تراکتور و عبدی، مهاجم پرسپولیس نیز دیگر مهاجمان خوب این هفته بودند.

گل هفته: میلاد کمندانی (فجرسپاسی)

گل قیچی برگردان کمندانی به پیکان در دقایق اضافی نیمه دوم گل زیبای این هفته بود. در این هفته همچنین دو گل تراکتور به سپاهان نیز جزو گل‌های برتر بود.

این گل را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 558794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.