تیم والیبال نشسته ذوب آهن در حد قهرمان ظاهر شد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: تفاوت تیم ما و تیم مس که به مقام قهرمانی رسید در تعداد بازیکن ملی پوش بود، ذوب آهن از جوانان بیشتری استفاده کرد و ملی پوشان مس باعث قهرمانی این تیم شدند. نایب قهرمانی را هم مانند قهرمانی می‌دانیم زیرا بازیکنانمان برای آن زحمات زیادی کشیدند.

علی احسانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نائب قهرمانی تیم والیبال نشسته ذوب آهن، اظهار کرد: تیم والیبال نشسته ذوب آهن در حد قهرمان رقابت‌ها ظاهر شد و چند بازی خوب و جنگنده انجام داد، تفاوت ذوب آهن و مس شهر بابک که به مقام قهرمانی رسید در تعداد بازیکن ملی پوش بود، ذوب آهن از جوانان بیشتری استفاده کرد و ملی پوشان مس باعث قهرمانی این تیم شدند. نائب قهرمانی را هم مانند قهرمانی می‌دانیم زیرا بازیکنانمان برای آن هم زحمات زیادی کشیدند.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات مناسب بود، تصریح کرد: تعداد تیم‌ها کم بود، اما سطح خوبی داشت. باشگاه ذوب آهن در راستای ورزش حرفه‌ای، قهرمانی و مسئولیت اجتماعی چندین سال است که در والیبال نشسته سرمایه گذاری انجام داده و در این رشته افتخارات زیادی از جمله قهرمانی جهان کسب کرده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص تقویت تیم برای قهرمانی، خاطر نشان کرد: رسالت ما قهرمانی است، قطعاً اگر نقاط ضعفی در تیم داریم باید برطرف شود، نیاز به بازیکن است جذب شود تا برای سال آینده قهرمان شویم.

احسانی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه آیا در دیگر رشته‌های جانبازان و معلولین هم تیم داری می‌کنید یا خیر، گفت: باشگاه و کارخانه ذوب آهن همیشه در بحث مسئولیت‌های اجتماعی خوب ظاهر شده و خوب عمل کرده است، اگر رشته‌ای در ورزش جانبازان و معلولین باشد که اصفهان پتانسیل قهرمانی در آن رشته را داشته باشد قطعاً سرمایه گذاری خواهیم کرد.

کد خبر 558767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.