مدیریت شهری بندرعباس دوران طلایی پیش‌رو دارد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با برنامه‌ریزی های دقیق، علمی و آکادمیکی از سوی شهرداری، دوران طلایی مدیریت شهری با اجرای پروژه‌های برخوردار از مطالعات قوی و پیوست‌های زیست‌محیطی محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد کناری نژاد امروز _دوشنبه نهم اسفندماه_ در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی، طی سنوات اخیر در شهرهای بزرگ کشور جایگاه مهمی پیدا کرده است، اما اگر به دنبال کسب نتیجه مطلوب و مؤثر از قِبَل این پروژه‌ها و اثرگذاری حداکثری برای عموم شهروندان هستیم، باید نکات اساسی و مهمی چون توجه به مطالبات اولیه و نظر سنجی را مدنظر داشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در این دوره، پروژه‌های بی‌نظیری در قامت پروژه‌های ملی، در کلانشهر بندرعباس شاهد باشیم، البته با برنامه‌ریزی‌های دقیق، علمی و آکادمیکی از سوی شهرداری، دوران طلایی مدیریت شهری با اجرای پروژه‌های برخوردار از مطالعات قوی و پیوست‌های زیست محیطی و اجتماعی محقق می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: تاکید شورای ششم به اجرای قانون بسیار خوب است، در حالی که تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت نخست در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بندرعباس را دارد و نگاه بر این است که توسعه عمرانی و زیرساختی شهر از شتاب خوبی برخوردار باشد و اقدامات لازم با سرعتی بیش از پیش انجام شود.

وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال آینده، تصریح کرد: اگر هم پروژه‌ای برای سال آینده تعریف می‌شود، باید تمامی مطالبات و مباحث تملک و خریدها در آن مورد توجه قرار گیرد و سپس وارد فاز عملیاتی شود.

کناری نژاد با بیان اینکه دوره ششم مدیریت شهری وارث خدمت وضعیت موجود در قبال پیمانکاران است، تصریح کرد: در راستای رفع موانع و مشکلات پیش روی پیمانکاران و اعلام نظر کارشناسان خبره بسته‌ای با رویکرد خروج از بحران با هدف تأمین اعتبار تعریف شود و تدوین ساز و کار برای تداوم پیشرفت پروژه‌ها انجام شود.

وی ادامه داد: امور جاری و حقوق کارکنان خدوم و زحمتکش شهرداری برای شهردار مهم است و قطعاً برای آن برنامه‌ریزی خواهد کرد، مشکلات کارکنان شرکتی و حجمی شهرداری نیز باید هرچه زودتر برطرف شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: با توجه به آمار بالای طلاق، کودکان کار، اعتیاد و معضل مواد مخدر صنعتی که به آسانی و به وفور در دسترس نوجوانان و جوانان قرار می‌گیرد، پیشنهاد می‌شود قرارگاهی اجتماعی بر اساس وظایف و مسئولیت‌ها و در چارچوب اختیارات دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط تشکیل شود تا از طریق هم‌افزایی و بهره‌گیری از آورده‌های دستگاه‌های مختلف در کنار یکدیگر بتوان به گونه‌ای مؤثرتر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی عمل کرد و در این زمینه می‌توان از ظرفیت نهادهای مردمی نیز بهره برد.

کد خبر 558744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.