هموطنان مقیم اوکراین می‌توانند به اسلواکی وارد شوند

سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هموطنان مقیم اوکراین که قصد خروج از اوکراین و ورود به اسلواکی را دارند، بر اساس اعلام مقام‌های اسلواکی ورود اتباع خارجی به خاک اسلواکی با انجام انگشت‌نگاری و درج مهر عبور بر روی گذرنامه انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، با توجه به احتمال خطر ناشی از جنگ بین روسیه و اوکراین سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش در اطلاعیه‌ای هموطنان ساکن آن کشور را برای ورود به دیگر کشورها راهنمایی کرد.

در متن اطلاعیه سفارت ایران در اتریش آمده است: سفارت جمهوری اسلامی در اتریش به اطلاع هموطنان مقیم اوکراین که قصد خروج از اوکراین و ورود به اسلواکی را دارند می‌رساند بر اساس اعلام مقامات اسلواکی ورود اتباع خارجی به خاک اسلواکی با انجام انگشت‌نگاری و درج مهر عبور و بر روی گذرنامه صورت می‌گیرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: در صورتی که قصد ورود به کشور ثالث دیگری بعد از اسلواکی را داشته باشند لازم است بر اساس مقررات آن کشور عمل کنند.

سفارت ایران در اتریش یادآور شد: نماینده این سفارت در منطقه مرزی ویشنه نمسکه (vysne nemecke) جهت کمک به هموطنان و تسهیل ورود آنها مستقر است و هموطنان در صورت نیاز و برای هماهنگی و اطلاع دادن محلی که حضور دارند، می‌توانند با شماره‌های ۴۲۱۹۱۸۲۴۵۶۰۵+ و ۴۳۶۷۶۳۳۴۴۰۱۸۸+ تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

کد خبر 558741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.