فرقی نمی‌کند حریف ما چه تیمی است!

"مسعود ابراهیم زاده" کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن، برد امروز تیمش مقابل پدیده را به هواداران این تیم تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _دوشنبه نهم اسفندماه_ در یکی دیدارهای مهم لیگ برتر فوتبال ایران در هفته بیستم که برای انتهایی جدولی مهم بود، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان موفق شد در ورزشگاه فولادشهر میهمانش پدیده مشهد را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

این برتری به گاندوها کمک کرد تا پس از هفته‌ها ناکامی در کسب پیروزی، بتوانند کمی اوضاع خود را سامان دهند. در این دیدار، محمد قریشی یک گل زد، البته یک پنالتی داد و اخراج شد؛ "سعید باقر پسند" نیز دیگر گل نگین سبز را به ثمر رساند و تک گل پدیده توسط "مجتبی بیژن" از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

با این برتری ذوب آهن با ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند و مشهدی‌ها هم همچنان با هشت امتیاز انتهای جدول و کاندیدای اصلی سقوط هستند.

پس از پایان بازی "مسعود ابراهیم زاده" کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: این برد را به هواداران تیم خود تبریک می‌گویم، آنها در این شش هفته که در کسب برد ناکام بودیم، اذیت شدند؛ بازی خوبی انجام دادیم، مصمم بودیم که حریف را شکست دهیم، برای ما فرقی داشت که پدیده کجای جدول است، آنها تیم قوی بودند و تا دقیقه آخر جنگیدند.

وی ادامه داد: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم که این اتفاق رخ نداد و در دقیقه‌های آخر با یک پنالتی دروازه ما باز شد؛ ابتدا فکر می‌کردیم "حاج ملک" در تصمیم خود اشتباه کرده است، اما بعد متوجه شدیم که تصمیم او درست بوده است و در نهایت پیروز شدیم.

بازیکن ذوب آهن در خصوص دیدار هفته بعد تیمش مقابل فولاد، گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم، کاری نداریم که حریف ما چه تیمی است، اگر دقت کرده باشید، ذوب آهن جلوی تیم‌های پرمهره، راحت‌تر بازی می‌کند، مقابل سپاهان، استقلال، پرسپولیس، بهترین نمایش را داشتیم، تراکتور که امروز دقیقه ۹۰ از سپاهان گل خورد را اذیت کردیم، فولاد کادر و بازیکنان خوبی دارد و امیدواریم بازی جوانمردانه همراه با کسب سه امتیاز را انجام دهیم.

کد خبر 558719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.