تارتار:سه امتیاز به موقع و حیاتی بود/ بازیکنانم امروز جانانه جنگیدند

سرمربی ذوب آهن گفت:خیلی خوشحالم نه به خاطر برد. این خوشحالی به دو دلیل است. اول اینکه هواداران ما خوشحال هستند و دوم به خاطر داشتن چنین بازیکنانی است. وقتی احساس کردند که کادر فنی زیر فشار است، امروز جانانه جنگیدند و تلاش کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار پس از برتری مقابل پدیده در نشست خبری اظهار این بازی اظهار کرد: خیلی خوشحالم نه به خاطر برد. این خوشحالی به دو دلیل است. اول اینکه هواداران ما خوشحال هستند و دوم به خاطر داشتن چنین بازیکنانی است. وقتی احساس کردند که کادر فنی زیر فشار است، امروز جانانه جنگیدند و تلاش کردند، حتی استحقاق گل‌های بیشتر هم داشتیم. به داشتن آن‌ها افتخار می‌کنم.

وی افزود: باید از امروز باید شروع دوباره داشته باشیم. این سه امتیاز به موقع و حیاتی بود و باید تا پایان فصل همه بازی‌ها را فینال گونه بازی کنیم و دیگر شکست نداشته باشیم.

تارتار تصریح کرد: بازیکنان ما با کیفیت بازی کردند و کمی در دقایق آخر به خاطر پنالتی و اخراج تحت فشار قرار گرفتیم. به نظر بنده حاج ملک و همکارانش روز خوبی را پشت سر گذاشتند و شاید هم ما اشتباه کرده باشیم، اما نظرم این است که دست بازیکن ما سر جایش بود. اخطار اول هم که قریشی گرفت بی مورد بود و می‌توانست اخراج نکند. این سومین دیداری است که در خانه اخراجی می‌دهیم. واقعاً کار در چند دقیقه آخر برایمان سخت شد اما بازیکنان مان با تمام تلاش خود توانستند امتیاز بگیرند.

سرمربی ذوب آهن خاطر نشان کرد: پدیده هم تمام تلاش خود را در این بازی انجام داد و به آنها هم خسته نباشید می‌گویم.

تارتار در خصوص فرصت سوزی‌ها در نیمه دوم گفت: همین که موقعیت ایجاد می‌کنیم برای ما خوب است و نشان می‌دهد که کارمان را درست انجام می‌دهیم، اما باید در ضربات آخر که ذاتی هم هست، باید بهتر و بیشتر کار کنیم. البته همه اینها به من و کادرم باز می‌گردد که باید بیشتر تلاش کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: از هیات مدیره باشگاه و رئیس کارخانه آقای رخصتی تشکر می‌کنم که در شرایط سخت مانند کوه پشت ما بودند و نگذاشتند که نگرانی داشته باشیم.

کد خبر 558714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.