مربی پدیده:شرمنده هواداران و کادر مدیریتی باشگاه هستیم

مربی پدیده گفت:شرمنده هواداران، فوتبال دوستان مشهدی و کادر مدیریتی باشگاه هستیم. وظیفه ما این است جبران مافات کنیم. در واقع مقصر ما مربیانیم و تصمیمی که مدیریت باشگاه اتخاذ می‌کند قابل احترام است. بازیکنان ما تمام تلاش خود را دارند اما متاسفانه امروز موفق نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلمان تاجدار پس از شکست برابر ذوب آهن اظهار کرد: به تیم ذوب آهن و آقای تارتار تبریک می گویم. آنها زحمت زیادی کشیدند. بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خیلی بد کار کردیم. علی رغم تمریناتی که برای بازیکنان در خصوص نحوه بازی ذوب آهن طراحی کرده بودیم اما متاسفانه در ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم. این باعث شد تیم ما استرس بدی را تجربه کند.

وی ادامه داد: در واقع تیم‌های پایین جدولی همیشه با این مشکل دسته و پنجه نرم می‌کنند. تمرکز خوبی در ادامه نداشتیم و با اشتباه فردی گل دوم را هم از حریف دریافت کردیم.

مربی پدیده تصریح کرد: نیمه دوم با تغییر سیستم به بازی برگشتیم که فکر می‌کنم خیلی بهتر کار کردیم. در نهایت با فشار بیشتری که روی دروازه ذوب آهن داشتیم توانستیم گل بزنیم. در اواخر بازی چون نتیجه را از دست داده بودیم سعی کردیم در زمین حریف باشیم اما نتوانستیم موفق عمل کنیم.

وی در خصوص سقوط احتمالی تیم پدیده به دسته پایین‌تر افزود: اگر نتوانیم تمرکز کنیم قطعاً به دسته پایین‌تر می‌رویم. باید گل‌های آسان نخوریم. ضربه ایستگاهی شامل همین می‌شود، هفته قبل برابر هوادار خیلی خوب کار کردیم و انتظار می‌رفت این بازی هم به همین شکل باشیم که این طور نبود.

تاجدار افزود: شرمنده هواداران، فوتبال دوستان مشهدی و کادر مدیریتی باشگاه هستیم. وظیفه ما این است جبران مافات کنیم. در واقع مقصر ما مربیانیم و تصمیمی که مدیریت باشگاه اتخاذ می‌کند قابل احترام است. بازیکنان ما تمام تلاش خود را دارند اما متاسفانه امروز موفق نبودیم.

کد خبر 558709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.