۹ بیمار کرونایی در بیمارستان فاطمیه خوانسار بستری شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوانسار با اشاره به تحویل یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلاید به بیمارستان فاطمیه خوانسار، گفت: در حال حاضر ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان فاطمیه خوانسار بستری هستند.

محمدصادق فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تبدیل وضعیت خوانسار از لحاظ رنگ‌بندی بیماری کرونا از قرمز به نارنجی و کاهش آمار بستری‌ها، اظهار کرد: با توجه به آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالاتر از ۵ سال والدین نسبت به تزریق واکسن فرزندان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان فاطمیه خوانسار بستری هستند، تصریح کرد: در شهرستان خوانسار بیش از ۹۴ درصد دوز اول و حدود ۹۰ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند و در حال حاضر ۳۸ درصد شهروندان دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوانسار با تأکید بر مراجعه شهروندان به مراکز درمانی برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا، تصریح کرد: شهروندان ضمن استفاده از ماسک پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی با اشاره به تحویل یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلاید به بیمارستان فاطمیه خوانسار، افزود: در حال حاضر محل نصب دستگاه در بیمارستان با مشارکت خیرین در حال احداث است که پس از نصب آن، یکی از مشکلات حوزه درمان در مراجعات بیماران نیازمند به شهرهای همجوار و مرکز استان برطرف می‌شود.

کد خبر 558704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.