تشویق مردم به اعمال اقدامات علیه تغییرات اقلیمی در ایرلند

مدیران دوبلین جنوبی از راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید خبر داده‌ و از شهروندان خواسته‌اند در پیاده‌سازی اقدامات علیه تغییرات اقلیمی سهیم شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران دوبلین جنوبی از پیاده‌سازی ۱۳۰ اقدام برای مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی تنها در سال جاری خبر داده و مدعی شده‌اند که این اقدامات در راستای کاهش اثرات جزایر گرمایی و همچنین سازگار سازی فضاهای شهری با افزایش دما اجرا خواهد شد. علاوه بر این، اعضا شورای شهر نیز بر تلاش خود برای جذب عموم مردم به مسئله تغییرات اقلیمی تاکید کرده‌اند و از ایجاد یک وب‌سایت جدید برای انجام همکاری‌ها در این زمینه خبر داده‌اند.

شهروندان در وب‌سایت جدید ایرلند جنوبی، می‌توانند از اطلاعات لازم در مورد برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نحوه مشارکت خود برای کاهش تغییرات اقلیمی در مناطق محل سکونت خود آگاه شوند. این وب‌سایت به زودی راه‌اندازی خواهد شد و در راستای افزایش شفافیت اقدامات شهری به منظور تشویق مردم به مشارکت در پیاده‌سازی پروژه‌های مربوط به تغییرات آب‌وهوایی فعالیت خواهد کرد.

تشویق مردم به اعمال اقدامات علیه تغییرات اقلیمی در ایرلند

ایجاد شبکه گرمایش منطقه تلا، یکی از برجسته‌ترین و اثربخش‌ترین پروژه‌های دوبلین جنوبی در زمینه مبارزه با تغییرات اقلیمی خواهد بود که به ادعای مدیران پس از تکمیل آن، انتشار گاز دی اکسید کربن در شهر در هر سال به میزان هزار و ۵۰۰ تن کاهش خواهد یافت که این مقدار، معادل انرژی مصرفی سالانه ۱۸۱ خانه مسکونی است.

شبکه گرمایش منطقه تلا از گرمای هدررفته حاصل از مرکز داده‌های خدمات آمازون بهره خواهد گرفت و قرار است بهره‌برداری از آن تا سه ماه دوم سال ۲۰۲۲ انجام شود.

از دیگر پروژه‌های دوبلین جنوبی در زمینه مبارزه با تغییرات اقلیمی می‌توان به نوسازی بیش از ۳۰ هزار سیستم روشنایی شهری اشاره کرد که در حال حاضر، ۴۴ درصد از کل مصرف انرژی منطقه را از آن خود کرده‌اند. در این پروژه، لامپ‌های کم‌مصرف ال ای دی، جایگزین چراغ‌های قدیمی شهری خواهد شد که این اقدام به سهم خود در کاهش انتشار گازهای آلاینده نیز نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

تشویق مردم به اعمال اقدامات علیه تغییرات اقلیمی در ایرلند

کد خبر 558686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.