پورتال تخصصی توکن سوزی شیبا اینو

تیم سازنده ارز دیجیتال شیبا اینو از راه اندازی یک پورتال توکن سوزی برای این میم کوین در آینده ای نزدیک خبر داد که قرار است در جهت کاهش موجودی در گردش این ارز به جامعه شیبا کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از اعضای تیم شیبا اینو گفته است که نسخه جدید صرافی غیرمتمرکز پروژه ShibaSwap به یک پورتال توکن سوزی مجهز خواهد بود.

این پورتال با این هدف راه اندازی می‌شود که سوزاندن منظم SHIB برای کاربران این پلتفرم آسان‌تر شده و به طور مؤثر موجودی در گردش آن کاهش یابد. همانطور که می‌دانید، سوزاندن توکن در فضای ارزهای دیجیتال امری رایج است، زیرا با ثابت ماندن یا افزایش تقاضا و کاهش عرضه، قیمت توکن مورد نظر به دلیل کاهش تورم مؤثر افزایش می‌یابد.

تیم شیبا خاطرنشان کرد که ارتش شیبا باید در مورد مکانیسم سوزاندن این ارز دیجیتال واقع بین باشد و نباید انتظار داشته باشد ۹۰ درصد از موجودی در گردش آن سوزانده شود. قابل ذکر است که حدود ۴۱ درصد از موجودی این ارز دیجیتال قبلاً سوزانده شده است. به عبارت دیگر، طبق داده‌های پلتفرم ردیابی توکن سوزی Shibburn، از زمان راه‌اندازی این ارز دیجیتال تاکنون، در مجموع ۴۱۰ تریلیون SHIB سوزانده شده است.

کد خبر 558678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.