فروش هفتگی ان اف تی رو به کاهش است

در حالی که بازار رمزارزها در دو هفته گذشته با نوسانات شدید روبرو بوده اند، فروش NFT نیز متاثر از این نوسانات بوده است و رو به کاهش است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آمار هفت روزه ان اف تی در این گزارش از معیارهای ثبت شده در پلتفرم‌های Cryptoslam.io و Dappradar.com موجود است. در هفته گذشته، حجم فروش ان اف تی ها ۵۴۶ میلیون دلار بود که ۷/‏۷۱ درصد نسبت به هفته گذشته کاهش داشت.

بلاکچین اتریوم با ۴۷۴/‏۸ میلیون دلار در هفته گذشته بیشترین فروش NFT را به خود اختصاص داد، اما این میزان تقریباً ۳.۵۱ درصد کمتر از هفته قبل است. از بین ۱۲ بلاکچین برتر ان اف تی، تنها سولانا شاهد افزایش فروش ان اف تی از این دسته بود که طی هفته گذشته ۳/‏۰۳ درصد افزایش داشته است.

بزرگترین افت در هفته گذشته شامل کاهش ۷۶ درصدی زنجیره هوشمند بایننس و کاهش ۵۴ درصدی آوالانچ از نظر فروش هفتگی ان اف تی است. بر اساس Cryptoslam.io، مجموعه‌ای که بیشترین فروش را در این هفته داشته است، ۳landers با ۴۰ میلیون دلار فروش است. که شامل فروش هفتگی NFT ۳landers، Tubby Cats (۳۵/۹ میلیون دلار)، Invisible Friends (۳۲ میلیون دلار)، Mfer (۲۳/۷ میلیون دلار) و Bored Ape Yacht Club (BAYC) با ۲۳ میلیون دلار می‌باشد.

بیشترین فروش در طول هفت روز گذشته از مجموعه Bored Ape با کد ۴۵۸۰ به قیمت ۶۶۶ اتر یا ۱/‏۷۴ میلیون دلار در زمان تسویه حساب بوده است.

کد خبر 558673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.