۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کاترین وو از کوین بیس جدا شد

کاترین وو (Katherine Wu)، که به‌عنوان مدیر ارشد معاملات سرمایه‌گذاری شرکت کوین بیس گلوبال فعالیت می‌کرد، اعلام کرد که شرکت را ترک کرده و به شرکت تازه تاسیس در زمینه سرمایه‌گذاری رمزارزها، به نام Archetype می‌پیوندد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاترین وو (Katherine Wu) در تئییتر گفت: امروز آخرین روز من در کوین بیس است. گاهی اوقات شما یک عمل غیر منتظره‌ای با ایمان و اعتماد به نفس کامل انجام می‌دهید و شاید کاملاً درست به نظر نرسد، اما اشکالی ندارد! همیشه برای افراد شگفت انگیزی که ملاقات کردم و به کارهایی که انجام داده ام، افتخار می‌کنم.

وو گفت که به سرمایه گذاری و حمایت از بهترین بنیانگذاران در اکوسیستم کریپتو ادامه خواهد داد، اما همچنین برای گذراندن وقت خود برای بررسی برخی پروژه‌های جانبی هیجان زده است. وو در اوایل سال ۲۰۲۱ به کوین‌بیس پیوست. سابقه کاری او شامل نقش‌هایی در صندوق سرمایه‌گذاری اولیه Notation Capital و پلتفرم تحقیقات و داده‌های رمز ارزی Messari است.

Coinbase Ventures رکورد خود را در سال ۲۰۲۱ با سرمایه گذاری در کمتر از ۱۵۰ معامله به پایان رسانده است. این شرکت گفت که این معاملات بیش از ۹۰ درصد از وجوهی را که شرکت از زمان آغاز به کار در سال ۲۰۱۸ جمع‌آوری کرده است، تشکیل می‌دهد. Archetype توسط Ash Egan، که قبلاً ConsenSys Ventures را بنیانگذاری کرده بود، تأسیس شد.

کد خبر 558671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.