مدیران سفیران زیبایی شهری باشند

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اگر بخواهیم تغییری در شهر رخ دهد باید از خودمان شروع کنیم مدیران باید سفیران زیبایی شهری باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا سیاوش محمودی امروز_ دوشنبه نهم اسفندماه_ در برنامه خانه تکانی شهری با مشارکت شهروندان، اظهار کرد: در سالیان گذشته مسئله آب‌های سطحی یکی از معضلات کلانشهر اهواز بود، اما امسال با تلاش شبانه‌روزی شهردار، معاونان، مدیران و تمام کارکنان شهرداری تا حدودی رفع شد و شهروندان احساس رضایت کردند.

وی در خصوص اقدامات شش ماه گذشته در مدیریت شهری، افزود: اگر برخی شهرها را الگو خود قرار می‌دهیم، ناشی از فرهنگ، فکر، باور، گفتار و عمل شهرهای توسعه‌یافته است و اگر قرار است مدیریت شهری اهواز نیز در مسیر توسعه حرکت کند نیاز به تقویت فرهنگ دارد.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به ظرفیت‌های این شهر، گفت: اهواز با ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند یکی از زیباترین کلانشهرها باشد، وجود رودخانه کارون و اقوام بزرگترین ظرفیت است، اگر از این ظرفیت عقب مانده‌ایم به نگاه‌ها و باورهای مدیریت شهری مربوط است.

وی تصریح کرد: مسیر زیبایی شهر اهواز را از پاکبانی آغاز کرده‌ایم و شهروندان را به خانه تکانی شهر دعوت می‌کنیم، چرا که اول باید از خودمان شروع کنیم‌.

محمودی با بیان اینکه مسئله‌ای که امروز شهر را آزار می‌دهد پسماند است، ادامه داد: گاهی تا پاسی از شب زباله‌ها جمع‌آوری نمی‌شود، به نظر می‌رسد هنوز مسئله مهم پسماند در اهواز فرهنگ سازی نشده است و این مهم باید از مدیران شهری و پاکبانان آغاز شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در مسیر زیبایی و رفع معضلات شهر گام‌های بلندتری برداریم، گفت: اولین گام تقویت باور است، شهرداری حدود ۹۰۰۰ نفر نیرو دارد اگر بخواهند از خود و خانواده‌هایشان آغاز کنند، قطعاً تأثیرگذار است، تمام مدیران باید سفیران زیبایی شهر باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز افزود: در خصوص کنترل سگ‌های بلاصاحب در اهواز اقدامات قابل تأملی انجام شده است که جای تقدیر دارد، امیدوارم در پایان این دوره مدیریت شهری اقدامات مؤثری در این زمینه انجام شده باشد.

کد خبر 558670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.