پیکان؛ میزبان جام باشگاه‌های والیبال آسیا شد

با اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا، میزبانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به پیکان تهران رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر میزبان رقابت‌های باشگاهی والیبال آسیا مطرح می‌شد؛ در نهایت کنفدراسیون والیبال آسیا از انتخاب باشگاه پیکان تهران به عنوان میزان رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا خبر داد.

پس از انصراف شهر ارومیه و تیم والیبال شهرداری این استان از میزبانی این رقابت‌ها، قرار بر این شد که از بین باشگاه‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران، یک باشگاه جایگزین ارومیه برای میزبانی از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شود.

به همین دلیل پس از بررسی‌های انجام شده توسط هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا، در نهایت باشگاه پیکان و استان تهران به عنوان میزبان این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

گفتنی است به دلیل بدهی‌های خارجی باشگاه شهرداری ارومیه، کنفدراسیون والیبال آسیا تصمیم گرفت میزبانی این دوره از مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا را از آنان بگیرد و این مسابقات به میزبانی پیکان و در تهران برگزار شود.

تیم والیبال پیکان تهران با هفت عنوان قهرمانی، دو نایب‌قهرمانی و دو عنوان سومی، پرافتخارترین تیم تاریخ مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به شمار می‌رود. همچنین در بیست دوره اخیر مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، تیم‌های ایرانی ۱۵ مدال طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز به دست آورده‌اند.

کد خبر 558658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.