آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان فعالیت خود را با ۱۰ کمیته آغاز کرده و شامل شش مسئولیت تخصصی همچون فناوری اطلاعات، نظرسنجی و امور اجرایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی "صدای شهر"، اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان، شامل مراحل مختلفی برای برنامه‌ریزی و اجرا است که مرحله نخست، برنامه‌ریزی و هماهنگی، مرحله دوم آماده‌سازی شهر یا خانه‌تکانی، مرحله سوم عملیات اجرایی در بازه زمانی مشخص شده و مرحله پایانی جمع‌بندی، نظارت و ارزیابی و بازخورد است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان، ۱۰ کمیته زیرمجموعه دارد که از جمله آنها می‌توان به کمیته‌های اقامت موقت، حمل‌ونقل و اطلاع‌رسانی اشاره کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان نیز ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان را پشتیبانی می‌کنند، افزود: مدیریت طرح ساماندهی ناژوان به عنوان مسئول هماهنگی حوزه‌های گردشگری انتخاب شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در نوروز برای شهروندان اصفهانی و گردشگران شرایط مناسبی فراهم کنیم، عنوان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان شش حوزه تخصصی همچون فناوری اطلاعات، نظرسنجی و امور اجرایی را شامل می‌شود که امسال به صورت ویژه یک حوزه جدید تحت عنوان "سلامت و بهداشت" نیز به آن اضافه شده است.

معرک‌نژاد تصریح کرد: خانه‌تکانی شهر آغاز شده است و مدیران و کارگران بخش‌های مختلف شهرداری برای آماده‌سازی شهر جهت استقبال از نوروز و بهار سال جدید تلاش می‌کنند.

کد خبر 558621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.