لیسبون، فیلمبرداری نتفلیکس را عامل هرج و مرج شهری می‌داند

اگرچه فعالیت‌های رسانه‌ای و فیلمسازی مزایای زیادی به ویژه در خصوص رونق اقتصادی برای لیسبون، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر پرتغال، در پی دارد، با این حال به نزاع میان مدیران شهر نیز منجر شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نزاع میان مدیران لیسبون بر سر میزبانی فیلم نتفلیکس که قرار است در ماه جولای تولید شود، همواره رو به افزایش است. میگول کوئلیو، رئیس شورای محلی منطقه سانتا ماریا مایور که بناهای تاریخی و چشم‌اندازهای زیبای شهر را در بر گرفته است، از دادن مجوز به تولید فیلم به مدت هشت روز بسیار ابراز نارضایتی کرد. وی علت مخالفت خود را ایجاد مزاحمت برای ساکنان به ویژه در بخش عبور و مرور و همچنین به هنگام استراحت اعلام کرده است.

کارلوس موداس، شهردار پایتخت پرتغال، مخالف با سایر مدیران شهر، برگزاری رویدادهای مختلف و به خصوص تولید فیلم نتفلیکس را برای شهر ضروری دانسته است، زیرا بر این باور است که فیلمسازی به رونق گردشگری و در نتیجه، رشد اقتصاد در پایتخت پرتغال کمک زیادی می‌کند.

لیسبون، فیلمبرداری نتفلیکس را عامل هرج و مرج شهری می‌داند

میگول کوئلیو ادعا کرده است که تولید فیلم بیشترین اثر خود را در شهر به هنگام شب به جا می‌گذارد و ممکن است باعث بسته شدن خیابان‌ها، تغییرات ترافیک، سروصدای ناشی از شلیک و تصادفات خیابانی در حین فیلمبرداری شود. وی بر انجام برنامه‌ریزی‌های منظم برای انجام فیلمبرداری در هشت شب پی‌درپی تاکید کرده است و بهترین زمان برای فیلمبرداری را بین ساعات شش غروب تا هشت صبح دانسته است. علاوه بر این، کوئلیو حفظ آرامش ساکنان منطقه و کیفیت زندگی را ضروری دانسته است و بر رفت‌وآمد بدون مزاحمت و پارک خودروهای ساکنان در مکان همیشگی تاکید کرده است.

کارلوس موداس به طور جدی با عدم رضایت سایر مدیران برای برگزاری رویدادهایی نظیر فیلمبرداری در شهر مخالفت کرده است و وجود چنین رویدادهایی را برای رونق گردشگری و رشد اقتصادی ضروری دانسته است.

لیسبون، فیلمبرداری نتفلیکس را عامل هرج و مرج شهری می‌داند

کد خبر 558600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.