برای ماندن در لیگ باید بازی فردا را ببریم/مالک پدیده پای کار تیم است

سلمان تاجدار گفت: مالک و مدیریت پدیده برای تیم کم نگذاشته‌اند و پای کار هستند، این وظیفه‌مان را سنگین‌تر می‌کند که تلاش کنیم تا نتایج مطلوب را به‌دست آوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلمان تاجدار در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پدیده خراسان مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی فردا به‌خصوص برای تیم ما بسیار حساس است؛ باید سه امتیاز این دیدار را به‌دست آوریم که بتوانیم در لیگ بمانیم. ذوب‌آهن یک تیم باشخصیت و خوبی است و توانسته از تیم‌های خوب لیگ در سال‌های اخیر باشد. از آنجا که کادر فنی خوبی هم دارند کار ما بسیار سخت خواهد بود.

وی در رابطه با شرایط پدیده در هفته‌های اخیر افزود: بعد از دیدار مقابل مس رفسنجان توانستیم به وضعیت متعادل برگردیم و نفت مسجدسلیمان را شکست دهیم. بازی مقابل هوادار نیز نمایش خوبی ارائه کردیم، اما شکست‌ ما فنی نبود و به اشتباهات داوری باختیم. کوپال ناظمی داور خوبی است، اما در آن بازی اشتباهات متعددی از جمله پنالتی یا اخراج بازیکن هوادار که انجام نداد.

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان تصریح کرد: در هر صورت آن بازی این اعتماد به‌نفس را به ما داد که می‌توانیم در برابر تیم‌های بالای جدول موفق باشیم. فردا با تمام انگیزه تلاش می‌کنیم تا از سد ذوب‌آهن بگذریم.

تاجدار در پایان ضمن تأکید بر تلاش کلیه اعضای تیم از مدیریت و مالک پدیده تشکر کرد و خاطرنشان کرد: لازم است بگویم بازیکنان و کادر فنی پدیده با تمام وجود و با غیرت تلاش می‌کنند. از طرفی مدیریت نیز برای تیم کم نگذاشته است. تمام سفرهایمان هوایی بوده و دراین خصوص از مالک پدیده تشکر می‌کنم که پای کار است. این وظیفه‌ ما را سنگین‌تر می‌کند و تمام عوامل تیم در تلاشند تا با کسب نتایج جواب حمایت‌ها را بدهند و همچنین هواداران را با ماندن در لیگ خوشحال کنیم.

کد خبر 558522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.