ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی مازندران

دو تیم فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران، امروز یکی از مهم‌ترین بازی با هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران را در مشهد برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ برتر فوتبال ایران به ایستگاه بیستم رسید. دریکی از بازی‌های حساس و مهم، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۰۰ میهمان تیم فوتبال نساجی مازندران است. آبی‌ها این روزها روی نوار پیروزی قرار دارند و باید دید برابر حریف قائم‌شهری خود می‌توانند پیروزهای خود را تداوم دهند یا خیر.

قصد داریم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی را در ادامه مورد بررسی قرار دهیم:

دروازه‌بان، حسین حسینی

مطابق معمول اکثر دیدارهای این فصل، به نظر می‌رسد که حسین حسینی که امسال عملکرد خیره کننده‌ای داشته است، با تصمیم فرهاد مجیدی در درون دروازه آبی‌پوشان پایتخت قرار بگیرد.

خط دفاعی دلتنگ سربازها!

طبق دستور سازمان نظام وظیفه، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن آبی‌پوش، سرباز هستند و نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند. با این اوصاف احتمالاً در دیدار امروز محمد دانشگر و روزبه چشمی در خط دفاعی تیم قرار بگیرند و صالح حردانی و جعفر سلمانی هم سمت راست را تکمیل کنند. صالح خرید جدید تیم پایتخت‌نشین است و با توجه به دلایل انضباطی وریا، مهره فیکس تیمش شده است.

خط هافبک در اختیار همان همیشگی‌ها

در این قسمت از زمین، حدس زدن اینکه چه کسی برای استقلال به میدان می‌رود، کار چندان سختی نیست. مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس، آن‌قدر در ترکیب این تیم جا افتاده و درخشان بوده‌اند که فقط مصدومیت یا محرومیت می‌تواند آن‌ها را از حالت فیکس خارج کند. نمایش دلپذیر خرید جدید «عزیز بک آمانوف» ازبک هم او را آرام‌آرام به مهره اصلی تبدیل کرده و تأثیرگذاری رودی ژستد هم این بازیکن را فرد ثابت استقلال کرده است.

خط حمله ثابت است؟

برای بخش آتش، می‌توان انتظار داشت که فرهاد مجیدی از امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا استفاده کند. حسین‌زاده یک بازیکن جوان و سرحال است که علی‌رغم سن کم، نمایش خوبی در پیراهن استقلال داشت؛ او حتی هفته گذشته، گل مهم و سه امتیازی را در مصاف با تراکتور وارد دروازه حریف کرد. کوین یامگا هم که اصلاً نیازی به بحث ندارد؛ عملکرد خیره کننده او و قرارگیری در رده دوم جدول گلزنان لیگ پشت سر منشای ۱۱ گله، با هشت گل، گویای همه چیز است.

با این حساب ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی با سیستم ۴-۴-۲ به شکل زیر است:

حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، صالح حردانی، جعفر سلمانی، عزیز بک آمانوف، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، رودی ژستد، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا

کد خبر 558520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.