عملیات ترمیم ترانشه‌ها نیازمند ۵۰۰ تن قیر است

شهردار بوئین‌ومیاندشت گفت: ترمیم ترانشه در محله ششجوان نیاز به ۵۰۰ تن قیر به ارزش حدود پنج میلیارد تومان دارد که در توان بودجه شهرداری نیست؛ بنابراین به مساعدت معاونت عمرانی استانداری در تخصیص این میزان قیر به صورت رایگان، نیاز داریم.

احمد عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مطالبه شهروندان محله الحاقی ششجوان درخصوص آسفالت کوچه و معابر اصلی آن، اظهار کرد: ۱۷ سال گذشته روستای ششجوان به شهر بوئین‌ومیاندشت الحاق شد که از مناطق کمتر توسعه‌یافته شهر است که با وجود ۳۵۰ خانوار از خدمات کمتری در بحث آسفالت بهره‌مند شده است.

وی می‌افزاید: سال ۹۷ به دنبال اجرای پروژه فاضلاب شهری در شهر بوئین‌ومیاندشت این محله نیز از این خدمت بزرگ بهره‌مند شد که با اجرای پروژه معابر اصلی تخریب و زیرساخت‌های اصلی شامل آسفالت خسارت شدیدی وارد شده است.

شهردار بوئین‌ومیاندشت گفت: دو سال است که آب و فاضلاب مبالغ خسارت ناشی از ایجاد ترانشه را به شهرداری پرداخت نکرده تا پروژه ترمیم ترانشه انجام شود.

عبدالهی می‌گوید: ترمیم ترانشه در این محل نیاز به ۵۰۰ تن قیر به ارزش حدود پنج میلیارد تومان دارد که در توان بودجه شهرداری نیست، لذا اگر معاونت عمرانی استانداری مازاد بر سهمیه ۵۰۰ تن قیر رایگان تخصیص دهد می‌توانیم ظرف مدت یک ماه سفره گل و لای در خیابان‌های محله ششجوان را با اجرای آسفالت جمع کنیم.

وی گفت: یک کارخانه تولید آسفالت به صورت مشترک با شهرداری چادگان و فریدن داریم که در صورت تخصیص قیر از وجود این کارخانه برای تولید آسفالت استفاده می‌کنیم، اکنون به دلیل رطوبت مصالح کارخانه تعطیل است و از اردیبهشت تا آخر مهرماه فعالیت دارد که ظرفیت اسمی کارخانه ۶۰۰ تن در روز تولید آسفالت دارد.

کد خبر 558510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.