جمشیدی فوق العاده بازی کرد/برای تماشاگران ایرانی احترام قائلم

سرمربی تیم ملی بسکتبال سوریه گفت: جمشیدی امروز بازی خوبی را انجام داد و مهار او برای ما کار بسیار سختی بود.

به گزارش ایمنا، خاویر خوارز کرسپو، سرمربی تیم ملی بسکتبال سوریه پس از شکست مقابل ایران در پنجره دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳، در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: به تیم ملی بسکتبال ایران برای پیروزی تبریک می گویم و فکر می‌کنم که آن‌ها در بیشتر زمان‌های بازی از ما بهتر بوده‌اند.

وی گفت: در ابتدا از ایران برای میزبانی از ما تشکر می‌کنم. برای ما مهم بود که روند بازی‌های قبلی خود را در این دیدار نیز در پیش بگیریم و ادامه دهیم. در دقایق ابتدایی بازی شرایط کمی برای ما بهتر بود، اما ایران به مرور و با گذشت زمان بهتر شد. خوشحالم که امروز بازی خوبی انجام دادیم. با این وجود مسابقه‌ای که پشت سر گذاریم زنگ خطری است برای اینکه بهتر و منسجم‌تر از قبل بازی کنیم.

کرسپو درباره بازی دو تیم تصریح کرد: پیش از این بازی به بازیکنان تیمم گفته بودم که برای مردم سوریه باید بیدار شویم و بهتر بازی کنیم. فکر می‌کنم عملکرد ما و بازی که ارائه دادیم خوب بود و از ماحصل کار بازیکنانم راضی هستم. به آن‌ها افتخار می‌کنم و باور دارم که بسیار خوب بازی می‌کنیم. باید در نظر داشته باشیم که ایران تیم باتجربه‌ای است و بازی سختی برابر آن‌ها داشتیم. در سه کوارتر اول عملکرد خوبی داشتیم، اما در کوارتر چهارم با سرعت کمتری بازی کردیم و ایران تمرکز بیشتری داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال سوریه خاطرنشان کرد: هنوز یک پنجره دیگر باقی مانده است و بنابراین دو بازی خانگی برای ما باقی مانده است تا نتایج بهتری کسب کنیم. باید این مسابقات را پشت سر بگذاریم و به برنامه‌ریزی برای ماه‌های آتی مشغول شویم. رقابت‌های قهرمانی آسیا را در پیش داریم و آنجا نیز باید یک بار دیگر برابر ایران بازی کنیم. قطعاً آن مسابقه نیز برای ما سخت خواهد بود اما باید تلاش کنیم تبدیل به تیم بهتری شویم و در آن مسابقه برنده باشیم.

وی درباره محمد جمشیدی که امتیازآورترین بازیکن زمین شد، گفت: درباره این بازیکن برنامه‌هایی داشتم تا بتوانیم او را متوقف کنیم. جمشیدی امروز بازی خوبی را انجام داد و مهار او برای ما کار بسیار سختی بود. یک بازیکن را در طول بازی مأمور مراقبت از او کرده بودیم، اما به هر حال مسئولیت شکست در این بازی را برعهده می‌گیرم. او بازی فوق‌العاده ای داشت و در مقابل چنین نمایش و عملکردی تنها می‌توانیم به او تبریک بگوییم و او را تحسین کنیم. امیدوارم که دفعه بعد بتوانیم او را مهار کنیم.

کرسپو در پایان ضمن تمجید از هواداران ایرانی ادامه داد: تشویق و حمایت هواداران ایرانی برای تیم ملی بسیار اهمیت دارد و من به هواداران ایران احترام می‌گذارم. به نوعی هواداران یار ششم تیمشان هستند و من هم حتی دوست دارم تیمم با حضور تماشاگران بازی کند. زمانی که تماشاگران حضور داشته باشند انرژی مضاعفی به تیم تزریق می‌شود.

کد خبر 558505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.