به هر قیمتی باید ببریم چون جای توجیهی نیست/امیدوارم داوران بدون اشتباه قضاوت کنند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دیگر جای هیچ توجیهی برای نبردن نیست، باید به هر قیمتی که شده سه امتیاز را به‌دست آوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن مقابل پدیده خراسان که _یکشنبه هشتم اسفندماه_ اظهار کرد: فردا هیچ توجیهی برای نبردن نداریم، با بازیکنانمان صحبت کرده‌ام، همچنین هوادارانمان نیز دیگر تحمل باخت یا مساوی را ندارند.

وی در خصوص بازی فردا افزود: به‌خاطر دل هواداران فقط باید به هر قیمتی که شده البته به صورت جوانمردانه برنده شویم و هواداران را شاد کنیم، در غیر این صورت شرایط خوبی پشت سر نخواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: بچه‌ها شرایط فعلی را درک می‌کنند، باید کیفیتشان را مثل همیشه نشان دهند، در هفته‌های گذشته ناکامی‌هایی داشتیم که نمی‌شود دلایلش را بازگو کرد. امیدوارم بازیکنانمان و همچنین داوران دیدار اشتباه نکنند و روز خوبی داشته باشند. امیدوارم با گرفتن سه امتیاز بازی فردا استارت روند خوبمان را بزنیم.

تارتار در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه فکر جانشین خدابنده‌لو که به دلیل محرومیت در بازی نخواهد بود، خاطرنشان کرد: بازیکنان دیگری هستند که جای غایبان را پر کنند، حامد نورمحمدی نیز به‌دلیل شرایطی که دارد کنار ما نخواهد بود، اما سایر بازیکنان با انگیزه بالایی که دارند می‌خواهند خودشان را نشان دهند، بازیکنانمان از نظر کیفیت به هم نزدیک هستند.

کد خبر 558494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.