عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم اسفندماه

در این بسته خبری از ایجاد اولین گذر نوروزی در زرند تا افزایش کرایه تاکسی در شهرهای مختلف و برخورد شهرداری قیدار با سد معبر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تأمین ۷۰ عدد اقلام مورد نیاز جهت بازسازی اتوبوس‌های شهری قدس

رضا صداقت، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس از تأمین ۷۰ عدد اقلام مورد نیاز جهت بازسازی و تعمیرات فنی و موتوری اتوبوس‌های شهری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

ایجاد اولین گذر نوروزی در زرند

علی ضیاالدینی، شهردار زرند هزینه اجرای این طرح را بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح شاهد زیبایی بیش از گذشته شهر باشیم.

انتشار کتابچه مصوبات کمیسیون ماده پنج قزوین

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: در راستای افزایش شفافیت و عدالت در نظام مدیریت شهری و دسترسی آزاد به اطلاعات، مصوبات کمیسیون ماده پنج سال ۹۹ در قالب کتابچه منتشر شد.

زنده‌گیری بیش از ۳۰۰ قلاده سگ در اسلامشهر

رئیس سازمان مدیریت پسماند از زنده‌گیری تعداد ۳۴۸ قلاده سگ در بهمن‌ماه سال‌جاری خبر داد.

مقابله شهرداری قیدار با سد معبر

سید مصطفی موسوی، شهردار قیدار گفت: با هرگونه بی‌نظمی و عوامل سد معبر، مخل بهداشت عمومی و آلودگی‌های زیست محیطی، صوتی، بصری و بهداشتی در شهر مقابله می‌شود.

۸۰ درصد معابر یان‌چشمه خاکی است

عبدالرضا نصیریان، شهردار شهر یان‌چشمه گفت: ۸۰ درصد معابر سطح شهر خاکی است.

افزایش کرایه تاکسی در شهرهای مختلف

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: میانگین افزایش کرایه تاکسی در شهرهای مختلف متغیر است و این میزان بستگی به مصوبات مربوط به شوراهای اسلامی شهر دارد.

شکستن انحصار بازار میوه و تره‌بار بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: شکستن انحصار در بازار میوه و تره بار و عرضه آن با ۳۰ درصد زیر قیمت بازار در برنامه کاری شهرداری است.

بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی شهروندان گنبدی به شهرداری

سیدعلی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس گفت: ساکنان این شهر امسال و سال‌های گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال عوارض در دو بخش نوسازی و خدمات به شهرداری بدهکار هستند که با پرداخت آن بخشی از مشکلات مالی این نهاد در انجام وظایف و ارائه خدمات بهتر به مردم برطرف خواهد شد.

کد خبر 558471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.