اختصاص اعتبار برای رفع مشکل خور سنگ کن

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: حضور اعضای شورای اسلامی این شهر همراه با شهردار و مدیران شهرداری در بین مردم بندرعباس، از برنامه‌های این دوره‌ شورای شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره در دیدار چهره به چهره با مردم محله نخل ناخدا در مسجد امام صادق (ع) این محله، اظهار کرد: بندرعباس حدود ۷۰ محله دارد که تلاش می‌کنیم تا پایان دوره شورا با تمام مردم محلات دیدار و مشکلات آن‌ها را مرتفع کنیم.

وی بابیان اینکه شهردار و شورا برنامه‌هایی برای محلات دارند، اما بیشترین برنامه‌ریزی با توجه به خواسته اهالی و مشکلات آن‌ها خواهد بود، ادامه داد: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و شهرداری نیز از این موضوع مستثنا نیست.

رئیس شورای شهر بندرعباس بابیان اینکه شهرداری برنامه‌ریزی‌هایی دارد که در هر محله‌ای یکی دو کار را حداقل در سال انجام دهد، اضافه کرد: ما یک برنامه ریزی انجام داده‌ایم وبا توجه به مشکلات این‌گونه نیست که در این چهار سال تمام مشکلات نخل ناخدا حل شود. ما با حضور در بین مردم، مشکلات را احصا کرده و برای رفع آن برنامه ریزی می‌کنیم.

جراره با بیان اینکه اهالی نخل ناخدا همیشه در انجام کارها پیشقدم بوده‌اند، گفت: نگاه اهالی این محل هیچ‌وقت به این نبوده که قرار است شهرداری برای آن‌ها چه کار کند، دولت برای مردم چه کار کند، بلکه آن‍ها با توانایی‌هایشان نسبت به موضوعات، پای کار بوده‌اند و شاید ساکنان این محله کمترین توقع نسبت به بسیاری از مردم محلات را دارند.

رئیس شورای شهر بندرعباس با اشاره به مشکلات مردم هنگام بارندگی در این منطقه به ویژه خور سنگ کن، اظهار کرد: شهرداری در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است اما به دلیل نبودن مدیریت واحد یکپارچه شهری باید برنامه ریزی کلی‌تری داشته باشیم.

وی بابیان اینکه اعضای شورا معتقدند برای یک بار هم که شده مشکل خور سنگ کن برای همیشه حل شود، اضافه کرد: بدون اینکه منتظر و معطل دستگاه‌های دیگر باشیم با اختصاص اعتباری حدود ۷،۸ میلیارد تومان بخشی از مشکل خور سنگ کن رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون خدمات مختلفی به مردم این محله داده شده است که می‌توان به ساخت فرهنگسرا اشاره کرد، اما استفاده مناسبی از آن نشده است چون خدمت واقعی به مردم داده نشده است.

وی با بیان اینکه اگر کارها به مردم سپرده شود نتیجه خوبی حاصل خواهد شد، گفت: اگر این فرهنگسرا با یک برنامه ریزی در اختیار اهالی و کسانی که کار فرهنگی انجام می‌دهند قرار داده شود، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در این محله خواهیم بود.

رئیس شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد که با برنامه ریزی شهرداری و شورا در سال ۱۴۰۱ سالن ورزشی ویژه بانوان این محله احداث خواهد شد.

کد خبر 558456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.