انجام اقدامات شهری در راستای توجه به مناطق کم‌برخوردار

در این بسته خبری برنامه‌های حذف موازی‌کاری‌ها در رسیدگی به محلات کم‌برخوردار، لزوم مسئولیت دولت برای احداث مترو در کلانشهرها، اجرای سامانه سوت‌زنی، ایجاد شهرداری ویژه بافت‌تاریخی، بهسازی معابر کم‌برخوردار، مردم‌داری سرلوحه‌ تمام اقدامات شهری‌ و حمایت از مناطق کم‌برخوردار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری پارلمان شهری سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه از حذف موازی‌کاری‌ها در حوزه رسیدگی به محلات کم‌برخوردار، لزوم مسئولیت دولت برای احداث مترو در کلانشهرها، اجرای سامانه "سوت زنی" و تعامل با شهروندان، ایجاد شهرداری ویژه بافت تاریخی، بهسازی معابر کم‌برخوردار، مردم‌داری سرلوحه تمام اقدامات شهری و حمایت از مناطق کم‌برخوردار در بودجه ۱۴۰۱ را مرور می‌کنیم.

اجرای سامانه "سوت زنی" مسیری امن برای تعامل با شهروندان

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی‌شهر اصفهان، گفت: با اجرای سامانه "سوت‌زنی" دیوار بی‌اعتمادی که بین‌بخشی از جامعه با شهرداری و مدیریت شهری وجود دارد نسبت به قبل کوتاه‌تر می‌شود و امکان نظارت عامه و همگانی برقرار شده است و فرصت تخلف و سوء‌استفاده از بین می‌رود.

حذف موازی‌کاری‌ها در حوزه رسیدگی به محلات کم‌برخوردار

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسیدگی به محلات کم‌برخوردار، پرهیز از موازی‌کاری و تعدد مراکز تصمیم‌گیری نکته مهمی است و باید با محوریت استانداری، وظیفه و تکلیف تمام دستگاه‌ها مشخص و با مدیریتی واحد اقدامات در این زمینه پیگیری شود.

دولت از مسئولیت احداث مترو در کلانشهرها شانه خالی نکند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این‌که در تمام کشورهای دنیا ساخت مترو توسط دولت‌ها انجام می‌شود، گفت: قطار شهری طرحی صددرصد ملی است و مسئولان دولت نباید از این مسئولیت شانه خالی کنند.

اهمیت ایجاد شهرداری ویژه بافت تاریخی در اصفهان

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به منظور احیای بافت تاریخی، لازم است شهرداری ویژه این بافت یا معاونتی اختصاصی در شهرداری ایجاد شود.

مردم داری سرلوحه تمام اقدامات شهری قرار گیرد

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران و کارکنان شهرداری باید در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و برنامه‌های شهرداری اقدام کنند، یکی از شعارهای شورای اسلامی شهر مردم‌داری است، لازم است با مردم برخورد مناسبی داشته باشیم.

حمایت از مناطق کم‌برخوردار در بودجه ۱۴۰۱؛ رویکرد شورای ششم

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری و شورای ششم توجه به رفع مشکلات شهروندان مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین را وظیفه خود می‌داند، در شش ماهی که از فعالیت این دوره می‌گذرد، تمام اعضا بر این محور متمرکز بودند که اتفاق خوبی برای شهروندان این مناطق رقم بخورد.

بهسازی معابر کم برخوردار اولویت مدیریت شهری

عضو شورای اسلامی شهر چهارباغ با اشاره به اهمیت تسریع پروژه‌های عمرانی شهر، گفت: روند سریع تکمیل پروژه‌های عمرانی موجب رضایتمندی شهروندان می‌شود.

کد خبر 558431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.