در ایام نوروز تردد خودرو در ساحل سورو ممنوع است

شهردار بندرعباس گفت: در ایام نوروز تردد خوردروها در ساحل سورو ممنوع خواهد بود و بر این امر نظارت ویژه‌ای خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی صبح امروز _یکشنبه، هشتم اسفندماه_ در سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: ستادهای اسکان در ایام نوروز در مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس فعال شده است و در حال برنامه‌ریزی مناسب برای میزبانی از گردشگران نوروز هستیم.

وی با بیان این‌که دیوارنگاره‌های نقاشی در ایام نوروز در سطح شهر اکران می‌شوند، افزود: دست‌فروشان در ایام نوروز ساماندهی می‌شوند تا علاوه بر ساماندهی جلوه‌های بصری شهری، آسیبی به فعالیت آنها وارد نشود.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه ساحل‌روب‌هایی برای نظافت و پاکسازی سواحل این شهر خریداری شده است که تا قبل از عید فعال خواهد شد، خاطرنشان کرد: بروشور نقشه راهنما برای میهمانان نوروزی تهیه شده است و در اختیار مهمانان نوروزی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه امنیت و کنترل ترافیک در ایام نوروز با همکاری پلیس برقرار خواهد شد، اضافه کرد: در ایام نوروز تردد خودروها در ساحل سورو ممنوع خواهد بود و بر این امر نظارت ویژه‌ای خواهیم داشت.

نوبانی با بیان این‌که گل‌های فصلی برای استقبال از بهار در مناطق چهارگانه شهرداری کاشته شده است، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز عکس هنرمندان مطرح و بنام استان هرمزگان در سطح شهر بندرعباس اکران خواهد شد.

کد خبر 558430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.